April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۲۰۷
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
0

معمولا کسانی به دنبال اجاره انبار عمومی در تهران هستند که صاحب شغل هایی میباشند که برای توسعه کار خود نیازمند به یک مکان بسیار بزرگ و امن و مورد اعتماد برای نگه داری از محصولاتشان باشند. انبار های عمومی از آن دسته مکان های امن و بزرگ هستند و ستایش لجستیک مورد اعتماد ترین انبارداری تهران است. امروزه این انبار های به مشاغل و کسب و کار های وسیع اجاره داده میشود. انبار عمومی لجستیک مکانی برای نگه داری و حفاظت از محصولات شما گزینه ی بسیار مناسبی است و احتمال سرقت و دزدیده شدن وسایلتان به زیر صفر میرسد.

انبارهای عمومی امروزه توسط شرکت‌های بسیاری، به متقاضیان برای نگهداری محصولات و اجناس خود به اجاره داده می‌شوند. اجاره انبار کانتینری و همچنین استفاده از انبارهای عمومی یک روش بسیار امن برای نگهداری اجناس و محصولات مشاغل مختلف است که احتمال سوءاستفاده و سرقت کالاها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. ستایش لجستیک یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات لجستیک و انبارداری است که تجربه امنی را به مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به اجاره انبار مواد غذایی و وسایل منزل نیز اشاره کرد.

اجاره انبار عمومی در تهران

 خدمات پیشرفته ستایش لجستیک

ستایش لجستیک با بیش از 70 سال سابقه کاری در زمینه اجاره انبار عمومی در تهران، اجاره سوله، اجاره انبار مواد غذایی، اجاره انبار وسایل منزل و... با ارائه ی بهترین خدمات در این زمینه ها توانسته است اعتماد تمامی مشتریان خود را بدست آورد.

سر تا سر انبارداری ستایش لجستیک دوربین های مدار بسته امنیتی کار گذاشته شده است. این انبارداری با نگهبانی 24 ساعته امنیت محصولات شما را چندین برابر میکند. خدمات حمل و نقل از مزیت های انتخاب این انباری داری است.

هزینه اجاره انبار عمومی در تهران

هزینه اجاره انبار عمومی یکسان نیست و با توجه به خدماتی که به شما ارائه میشود افزایش میابد. از طرفی بسته به نوع انبار، متراژ اجاره شده، مدت زمان قرارداد و نوع شرکت ارائه شده تاثیر بسزایی در روند محاسبه قیمت آن دارد. افرادی که متقاضی استفاده از انبارهای عمومی برای نگهداری محصولات خود برای مدت زمان مشخصی هستند، می‌توانند به ستایش لجستیک که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهد، مراجعه نمایند و یا با شماره انبارداری تماس حاصل فرمایید: 09929273246

آیا نوسان دلار باعث گرانی انبار ها میشود؟

قیمت دلار شاخصه ای است که می تواند بر همه کالا اثر گذار باشد، مساله ای که هست ای است که خدمات معمولا رشد کمتری از تورم دارند، این مساله باعث می شود، که همیشه هزینه خدمات چند قدمی عقب تر از کالاها و محصولات باشد، که این باعث شده است، خدمات ارزان تر باشد.

آیا سخت گیری های گمرک بر قیمت انبارداری ها افزوده است؟

همانطور که میدانیم گمرک برای انبار هایی برای انبار کالای وارداتی در حالت اضطراری می باشد این انبار ها دارای هزینه های نسبتا بالایی نیز می باشند به همین دلیل بسیاری از تاجران ترجیح میدهند تا کالاهای خود را انبارهای خصوصی و انبارهایی به غیر از انبار های گمرک اسکان بدهند. گمرک همیشه دلایل سخت گیرانه ای برای کالاهای وارداتی و انبار هایی که اینها را اسکان میدهند داردند برای جلوگیری از قاچاق این قوانین گمرک شخت گیرانه تر شده است. بسیار یاز انبار های  خصوصی اطراف تهران همواره با بازرسان  گمرکی مواجه میشوند که به این انبارها سر میزنند تا ضمن بررسی کالاها قاچاقی یا غیر قاچاقی کالا ها بررسی گردد.

مزایای اجاره انبار عمومی

حال میپرسید اجاره انبار عمومی در تهران چه مزیتی دارد؟ از مهمترین مزایای اجاره انبار میتوان به

 کاهش هزینه ها: خدمات انبار کمک به کاهش هزینه نگهداری طولانی مدت کالا میکند. با کی حساب سر انگشتی متوجه میشوید که این خدمات در طولانی مدت از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

سازگار ایمن و مطمئن: اصلی ترین خدمتی که انبارداری به شما ارائه میدهد امنیت و مطمئن بودن از وضعیت کالا ها می باشد

انواع خدمات گیرندگان: اکثر شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات لجستیکی که انبار ها را در تهران و شهرستان ‌ها اجاره می‌ کنند، طی قراردادی، کالا های طرف مقابل را بیمه می ‌کنند و تعهد میدهند که از سلامت آن در مدت اقامت در انبار خود محافظت کنند. بنابراین استفاده از خدمات این گونه شرکت ها مفید و بی خطر به نظر می رسد.

اشاره کرد.           

مزایای اجاره انبار عمومی

نحوه برقراری ارتباط

از هر دری راه ارتباط با ستایش لجتیک باز است:

تلفن: ۰۹۹۲۹۲۷۳۲۴۶

ایمیل:info@setlog.io

اینستاگرام:setayesh_logistics

واتسپ: 09929273246

تلگرام: 09929273246

لینکدین:setayesh logistics

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: