April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۳۲۴
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
0

اگر دلتان می‌خواهد حتما در لیست سفرهایتان، استانبول را هم بگنجانید؛ اما مسائل اقتصادی اجازه نمی‌دهد؛ یکی از گزینه‌های اقتصادی سفر به این شهر ترکیه، تهیه بلیط وان استانبول است. با این کار، نسبت به پرواز مستقیم هزینه کمتری می‌پردازید و در طول سفر نگرانی و استرسی نیست که باعث شود نتوانید از این سفر لذت ببرید. برای این‌که بهتر تصمیم بگیرید، ادامه را بخوانید؛ برایتان می‌گوییم که چگونه این سفر را شروع کنید.

شروع سفر با شهر وان ترکیه

وان یکی از شهرهای اطراف ایران در کشور ترکیه است که به دلیل فاصله کم با مرز، نزدیک همیشه پرواز و اتوبوس برای رفتن به آن وجود دارد. از آن‌جایی هم که این بلیط وان استانبول ارزان‌تر از زمانی است که بخواهید از شهرهای ایران به استانبول بروید، یکی از گزینه‌های محبوب سفر به استانبول به حساب می‌آید. به همین خاطر، می‌توان از مرزهای ایران و از راه‌های زمینی و هوایی به این شهر سفر کرد و از آن‌جا راهی مقصد اصلی یعنی شهر زیبای استانبول شد.

معرفی شهر استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه و شهر اروپایی-آسیایی آن است؛ چون بخشی از این شهر در اروپا و بخشی دیگر در آسیا قرار گرفته ‌است. این شهر دوقاره‌ای، جاذبه‌های تفریحی فراوانی دارد که افراد زیادی را از کشورهای مختلف به سمت خود می‌کشاند. معماری اروپایی و مراکز خرید فراوان، افراد را ترغیب می‌کند که حتما سفری به این شهر داشته‌ باشند. جاذبه‌هایی مانند مسجد ایاصوفیه و کاخ دلما باغچه از آن جاهای دیدنی هستند که شما را به سفری در تاریخ ترکیه می‌برند. به خاطر این جاذبه‌ها، نمی‌توان به‌راحتی از این مقصد هیجان‌انگیز گذشت.

سفر آسان و ارزان به استانبول با هواپیما

گفتیم که تقاضای سفر به استانبول زیاد است؛ به همین خاطر، در مسیر وان به شهر استانبول همیشه پروازهای مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود هیچ نگرانی از بابت دیرشدن سفر یا جا‌ماندن نداشته ‌باشید. اگر خود را به شهر وان برسانید، به‌راحتی بلیط وان استانبول را پیدا می‌کنید و راهی پرواز به سمت شهر زیبای استانبول می‌شوید.

فرودگاه‌ های مبدا و مقصد سفر وان به استانبول

فرودگاه شهر وان ترکیه، فرودگاه فرید ملن است که در کنار دریاچه وان قرار و 8 کیلومتر با داخل شهر فاصله دارد. زمانی‌که به این شهر می‌رسید، لازم است به این فرودگاه بروید تا به سمت استانبول پرواز کنید و 2 ساعت دیگر در این شهر فرود بیایید. ممکن است از راه زمینی و با ماشین شخصی خودتان به این شهر بیایید. در این صورت، می‌توانید ماشین‌تان را در پارکینگ این فرودگاه که به اندازه 408 ماشین ظرفیت دارد، پارک کنید. همین‌طور، این فرودگاه امکانات دیگری مانند زمین بازی کودکان، آرایشگاه مردانه و رستوران هم دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

فرودگاه‌های شهر استانبول هم آتاتورک، صبیحا گوکچن و فرودگاه جدید شهر استانبول هستند که می‌توانید انتخاب کنید که مقصدتان کدام مورد باشد. از آن‌جایی که این شهر میزبان مسافران زیادی است، فرودگاه‌های آن امکانات زیادی مانند پارکینگ ماشین، کافه و رستوران، هتل و خدمات درمانی و بیمارستان دارند. از آن‌جایی‌که نیاز به حضور زودتر در فرودگاه است، این امکانات لازم و ضروری هستند.

ایرلاین ‌های فعال مسیر وان به استانبول

اگر از خدمات پروازی راضی نبودید، می‌توانید از ایرلان دیگری بلیط وان استانبول را بخرید. از وان به استانبول چند ایرلاین مختلف دارد که انادولو جت و ترکیش ایرلاین دو مورد از بهترین آن‌ها هستند و محبوبیت زیادی بین مسافران دارد. شما هم می‌توانید از این ایرلاین‌ها که قیمت‌های مناسبی برای بلیط دارند، استفاده کنید.

پرواز با امکانات کلاس ‌های مختلف هوایی

آیا دلتان می‌خواهد لوکس‌ترین خدمات را دریافت کنید یا ترجیح می‌دهید که سفر را با بلیط اکونومی شروع کنید. زمان تهیه بلیط وان استانبول، یک نکته مهم دیگر را هم حتما در نظر بگیرید. این پرواز در کلاس‌های مختلفی ارائه می‌شود. کلاس‌های اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس پروازهای بین این دو شهر هستند که هر کدام از آن‌ها خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند و با توجه به این خدمات، مقدار هزینه‌ای که دریافت می‌کنند، کم و زیاد می‌شود. به همین خاطر، هنگام رزرو باید به این نکته توجه کنید که دلتان می‌خواهد پروازتان چه امکاناتی به شما ارائه دهد.

تهیه بلیط سیستمی و چارتری

اگر دلتان می‌خواهد که از همان روز تصمیم‌گیری بدانید که پروازتان برای چه روز و ساعتی است، بلیط وان استانبول خود را به‌صورت سیستمی ثبت کنید. در این حالت، پرواز شما اصلا جابه‌جا نمی‌شود و دقیقا در ساعت تعیین‌شده راهی مقصدتان می‌شوید. در مقابل، بلیط‌های چارتری ممکن است که چند روز مانده به سفر تخفیف‌های خوبی در اختیارتان بگذارد که شما را وسوسه به سفر کنند. البته این نکته را هم بدانید این بلیط‌ها ممکن است که زودتر از موعد پر شوند و اصلا صندلی خالی نباشد که بخواهید با تخفیف تهیه کنید.

خرید بلیط هواپیما وان استانبول در فلای تودی

برای خرید سیستمی و چارتری می‌توانید بلیط وان استانبول خود را از فلای تودی تهیه کنید. در این سایت تمام خدمات به‌صورت آنلاین به شما ارائه می‌شود و تنها چند کلیک و کمی حوصله کافی است تا بلیط خود را برای تاریخ دلخواه بگیرید. در این مسیر ایرلاین‌های مختلفی فعال هستند و اگر تجربه کافی در این زمینه نداشته‌ باشید، ممکن است نتوانید از میانشان انتخاب کنید. به همین خاطر، فلای تودی امکان مقایسه آنلاین قیمت این ایرلاین ها را برای شما فراهم کرده ‌است. به راحتی می توانید بلیط وان استانبول را فقط با پرداخت ریالی و از طریق کارت های شتاب در این سایت انجام دهید. علاوه‌بر این، فلای تودی موارد دیگری را هم مانند رزرو هتل و بیمه مسافرتی را هم در میان گزینه‌های خدمات خود دارد که شما می‌توانید هنگام سفر آن‌ها را تهیه و انتخاب کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: