April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۳۳۵
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت ۱۳ دومین روز از نمایشگاه کتاب، مجموعا ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش در بخش مجازی صورت گرفت.

فروش ۱۱ میلیاردی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اولین نشست خبری سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی سخنگو و قائم مقام نمایشگاه کتاب و اصحاب رسانه برگزار شد.

علی رمضانی سخنگو و قائم مقام نمایشگاه کتاب در این نشست خبری گفت: در روز گذشته شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مردمی نمایشگاه سی و چهارم در محل کوشک کتاب بوده ایم، آنچه که پیش بینی شده بود با همکاری ناشران کشور برگزار شد.

رمضانی گفت: از ساعات اولیه روز گذشته بخش‌های مختلفی فعالیت خود را آغاز کردند و توانستند نظر مثبت مردم را به خود جلب کنند، از جمله این بخش‌ها کوشک کتاب است که امسال برای تربیت وجه فرهنگی نمایشگاه در متن و جریان اصلی نمایشگاه قرار گرفته و ناشران عزیز و مخاطبان گرامی از نشست‌های این محل استفاده می‌کنند.

وی افزود: با وجود اعلام قبلی رسانه‌ها مبنی بر بازگشایی نمایشگاه در ساعت ۱۰ صبح، اما در امروز و روز گذشته شاهد حضور زود هنگام مردم پشت در‌های نمایشگاه برای بهره مندی بوده ایم، همچنین در این دو روز پایانی هفته که در خدمت مردم خواهیم بود توصیه میکنم که مردم عزیزمان حضور خود را در ساعت‌های مختلف توزیع کنند و حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا شاهد گره‌های ترافیکی و از بین رفتن وقت مردم اطراف محل برگزاری نمایشگاه نباشیم.

رمضانی گفت: از همه‌ی دستگاه‌هایی که به افزایش سطح کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب کمک می‌کنند به ویژه شهرداری، مجموعه مدیریت مصلای تهران، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک ملی و سایر دستگا‌ها تشکر ویژه دارم.

او می‌گوید: امسال نمایشگاه کتاب نسب به دوره‌های پیشین طراحی متفاوتی دارد، تلاش می‌کنیم محیط آرام و امن تری برای مجموعه مردم، خانواده ها، ناشران ارجمند فراهم شود.

وی افزود: در این راستا از سال گذشته به واسطه کرونا عرض راهرو‌ها افزایش یافت و از آن جایی که ما از این تغییر نتیجه مثبتی گرفته ایم و رفاه مخاطبان از این طریق تامین شد این مسئله مجدد در طراحی راهرو‌های نمایشگاه اعمال شد که این طراحی برای تامین ایمنی نمایشگاه در شبستان اصلی است که تا کنون در نقشه‌های طراحی نمایشگاه دیده نشده است.

سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: تا ساعت ۱۳ دومین روز نمایشگاه مجازی کتاب، مجموعا ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش صورت گرفت که بیش از ۸ میلیارد تومان سهم ناشران و بیش از ۲ میلیارد تومان سهم کتاب‌فروشان از فروش بود. همین مبلغ سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان بود. ۹۴ هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب فروخته شده. این عدد در سال گذشته ۵۰ هزار نسخه بود. تاکنون ۲۷ هزار بسته تهیه شده که ۷ هزار بسته تحویل پست ایران شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: