کد خبر: ۳۹۶۳۶۲
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶
0
مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از ۱۴ برنامه توسعه‌ای سال ۱۴۰۲ رونمایی کرد.

14 برنامه توسعه ای ایمینو در سال 1402 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و با تمرکز بر نوآوری و انتقال تکنولوژی در بخش معدن و صنایع معدنی کشور برنامه‌های توسعه‌ای خود را از طریق مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) طی سال جاری اجرایی خواهد کرد.

در این زمینه ۱۳ هدفگذاری مورد توجه قرار گفته است که می‌توان به شناسایی مشکلات اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش، احصا و شناسایی نیاز‌ها و چالش‌های زنجیره صنعت فولاد و زنجیره صنعت مسو تعریف پروژه‌های نیازسنجی با همکاری نهاد‌های فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش اشاره کرد.

راهبری تیم‌های استارتاپی

همچنین شناسایی، جذب و راهبری تیم‌های استارتاپی جدید، سنجش و تعیین وضعیت تیم‌های استارتاپی موجود و تسهیل گری و هدایت آنها، تسهیلگری ارایه خدمات شتابدهی به کارآفرینان و نوآفرینان مناطق محروم و تسهیلگری فرآیند تجاری‌سازی کسب‌وکار‌های فناور و دانش‌بنیان و برگزاری رویداد‌های شبکه سازی از دیگر راهبرد‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

برگزاری بازدید‌های فناورانه و نمایشگاه‌ها

از دیگر سو؛ ارزیابی و بررسی ایده‌های ثبت شده در سامانه ایمینو، برگزاری مستمر تور‌ها و بازدید‌های فناورانه از شرکت‌های معدن و صنایع معدنی و شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه معدن و صنایع معدنی در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

رفع چالش‌های مهم نوآورانه و فناورانه

رفع چالش‌های مهم نوآورانه و فناورانه معدن و صنایع معدنی، تسهیلگری جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها، توسعه بازار محصولات دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناوران و نوآوران و انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شتابدهنده‌ها و فعالان بخش معدن از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای ایمینو در سال جاری به شمار می‌رود.

ارتقا و افزایش سطح دانش

در این بخش همچنین ارتقا و افزایش سطح دانش و مهارت تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز هدفگزاری شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: