April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۴۶۸
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز برگزاری امتحانات نهایی گفت که این پیشنهاد رد شده است.

پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد

نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور به منظور تجلیل از شورا‌های آموزش و پرورش برتر کشور و مدیران و عوامل برتر طرح راهبرد توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه که رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش پرورش هم حضور داشت، درباره مهمترین موضوعات و مسایل حوزه آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور در این نشست درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.

وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.

وی به مقوله فرهنگ سازی هم اشاره کرد و گفت که مشکلات اجرایی را مدیران اجرایی حل می‌کند تا آزمون را آبرومند برگزار کنیم.

پیشتر سرپرست وزارت آموزش و پرورش قطع اینترنت در ۱۱ روز برگزاری امتحان نهایی را تکذیب کرده و گفته بود: در روز‌های امتحان نهایی، اینترنت پایدار و پرسرعت برای حوزه‌های امتحانی و محدود سازی اینترنت بین‌الملل در دست بررسی است، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
آزمون‌ها در شرایط ایمن برگزار می‌شود

وزیر کشور در حاشیه این نشست نیز در جمع خبرنگاران گفت: موضوع مهم این نشست، احراز اطمینان از وجود شرایط مناسب برای استان‌ها در برگزاری آزمون‌هایی است که در پیش داریم؛ در این دوره، آزمون‌ها در شرایط کاملا ایمن برگزار می‌شود.

وحیدی درباره قطعی اینترنت گفت: موضوعی درباره قطعی اینترنت نداشتیم پیش بینی‌های دیگری انجام شده که با در نظر گرفتن آنها، امنیت و ایمنی امتحانات از منظر حفظ سوالات برابر قوانینی که در وزارت آموزش وپروش اندیشیده شده است، برگزار خواهد شد.

وی به مقوله فرهنگ سازی هم اشاره کرد و گفت: مشکلات اجرایی را مدیران اجرایی حل می‌کنند تا آزمون را آبرومند برگزار کنیم.
تلاش دشمنان ایجاد هویت کاذب برای دور کردن ظرفیت‌های جوانان است

وزیر کشور در بخش دوم این نشست که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، بیان کرد: الگوی پیشرفت ما انسان محور است که در این الگو جوانان جایگاه ویژه دارند همه ظرفیت و سرمایه‌های ما در مدارس و دانشگاههاست.

وی اظهار کرد: لازمه محقق شدن الگوی اسلامی ایران همین جوانان هستند. دشمنان هم تلاش می‌کند تا هویت کاذبی برای دور کردن ظرفیت‌های جوانان مان ایجاد کند که باطل السحر کردن آن تدبیر و تدبر برای استفاده و بکارگیری ظرفیت‌های موجود است.

رئیس شورای امنیت کشور گفت: مدرسه و دانشگاه و جوانان برای انقلاب است و دشمن تلاش دارد تا موج ناامیدی را ایجاد کند. ارتباط و گفتگو را نباید دست کم گرفت و بنابراین ارتباط با دانشگاه و دانشجویان باید بیشتر از این شود. آن‌ها آیندگان کشور هستند و باید حقیقت ناب انقلاب کشور را باید دریابند.

در پایان این بخش از طرح حامیم رونمایی و از پنج استاندار یزد، کردستان، اردبیل، سیستان بلوچستان و کرمان تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: