کد خبر: ۳۹۶۶۱۱
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
0

پارتیشن شیشه ای  راهی برای تقسیم بندی فضا ها مخصوصا اداره ها است. شرکت چوبا فرم  در زمینه های همچون نصب پارتیشن اداری، مشاوره پارتیشن و  اجرای انواع پارتیشن شیشه ای  فعالیت دارد. چوبا فرم با 15 سال سابقه میتواند برای نصب انواع پارتیشن های اداری به شما کمک کند تا بتوانید پارتیشن مورد نظرتان را در اداره یا محل کار  نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دارای دو نمونه است که شامل پارتیشن شیشه ای فریم لس پروفیل 3 سانت  و پارتیشن فریم لس پروفیل 5 سانت. قیمت هرکدام از این پارتیشن های  شیشه ای بستگی به متراژ و محیط کار شما دارد. یعنی هر چقدر متراژ محیط کار شما بیشتر باشد قاعدتا شیشه ی زیاد تری به کار میرود.  به خاطر همین نمیتوان قیمت ثابتی برای پارتیشن های شیشه ای تعیین کرد. برای قیمت  انواع پارتیشن شیشه ای  میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کارشناس فنی چوبافرم : 09196707410

5 نمونه کار پارتیشن اداری شیشه ای توسط چوبا فرم

شرکت چوبا فرم مجری تخصصی انواع  پارتیشن های شیشه ای اداری در تهران است. شرکت  چوبا فرم در زمینه ی پارتیشن شیشه ای در ادارات دارای نمونه کار های زیادی است که شما با مراجعه به سایت چوبا فرم میتوانید آن ها را برای شرکت خود انتخاب کنید. به دلیل زیاد بودن نمونه کار ها، شما میتوانید با مشاوران ما برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نکات مهم پیش از خرید پارتیشن شیشه ای

 نمونه پارتیشن شیشه ای چوبافرم

به دلیل قیمت بالای دفتر یا اجاره ی دفتر کار، بیشتر شرکت ها سعی میکنند از محیط دفتر خود بهترین استفاده رو بکنند یکی  از این کارها تقسیم بندی دفتر یا همان پارتیشن شیشه ای است اما شما قبل از خرید این پارتیشن ها باید نکاتی را رعایت کنید که شامل :

کیفیت شیشه

اگر شما کیفیت شیشه را بررسی نکنید و از این گزینه به راحتی بگذرید ممکن است شیشه  ترک بردارد یا حتی بشکند و کل سرمایه ی شما که برای خرید پارتیشن شیشه ای در نظر گرفته بودید از بین برود. پس بهتر است قبل از خرید هم  کیفیت شیشه  را بررسی کنید و هم از شرکت مطمئن خریداری کنید تا از کیفیت و نصب آن اطمینان داشته باشید.

انتخاب نوع شیشه

پارتیشن شیشه ای از شیشه های متنوع برخوردار است که هر کدام با توجه به محیط کار شما  بکار میرود. که این شیشه ها شامل :

  • شیشه های رنگی مثل متلوکس است که به صورت مات در دفتر شما به کار میرود. این شیشه ها به دلیل براق و مات بودن در برابر اشعه های یووی مقاوم است.
  • شیشه ی لمینیت و سکوریت دارای ویژگی های چون مقاوم در برابر حرارت، ایمنی بسیار بالا و ... است
  • جدید ترین و مدرن ترین شیشه، شیشه ی هوشمند است که در دفتر های مدرن به کار میرود. اگر علاقه به دفتر مدرن دارید میتوانید از پارتیشن شیشه ای هوشند استفاده کنید.

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر پارتیشن اداری چوبا فرم کلیک کنید.

بودجه ی خود را تعیین کنید

یکی از فاکتور های مهم در خرید پارتیشن شیشه ای، بودجه ای که  برای خرید پارتیشن در نظر گرفتید است.  شما میتوانید در سایت چوبا فرم با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید نمونه کار های سایت را بررسی کنید  و از بین آن ها پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید یا با تماس با مشاوران چوبا فرم اطلاعاتی به طور رایگان  دراختیار شما قرار میگیرد.

نصب پارتیشن شیشه ای توسط چوبا فرم

اگر در نصب پارتیشن های شیشه ای دقت کافی نداشته باشید امکان اینکه کل سرمایه ی که برای این کار در نظر گرفته شده است از بین برود وجود دارد. پس بهتر است برای نصب پارتیشن های شیشه ای از افرادی استفاده کنید که سابقه زیادی در انجام این کار داشته باشند یا مهارت زیادی در نصب پارتیشن ها دارند. شرکت چوبا فرم  با افراد با سابقه این اطمینان را به شما میدهد تا در هنگام نصب هیچ اتفاقی برای شیشه ها  پیش نیاید و به بهترین شکل ممکن طراحی پارتیشن شیشه ای شما پیاده سازی و اجرا شود.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن فریم لس

پارتیشن های شیشه ای از انواع مختلف برخوردار است که شامل :

  • پارتیشن فریم لس پروفیل 3 سانتی است که این پروفایل دارای شیشه ی 10 میلی سکوریت سوپر کلیر است که به این پروفیل، پروفیل بازاری میگویند و بسیار سبک است.
  • پارتیشن فریم لس پروفیل 5 سانت اختصاصی با شیشه ی 10 میل است. این پروفیل از جنس آلومینیوم می باشد و نیاز به آهن کشی ندارد.
  • پروفیل که بیشتر برای مغازه ها یا پاساژ ها به کار میرود پارتیشن شیشه ای پروفیل پاسال است.
  • پروفیل ایتالیایی  از جنس آلومینیوم به قطر 7 سانت است.

کارشناس فنی چوبافرم : 09196707410

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: