April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۶۱۸
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
رئیس هیات عامل ایمیدرو احکامی جدیدی در حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی صادر کرد. همچنین طی حکمی جداگانه، مشاور عالی و دستیار ویژه نیز منصوب شد.

مشاور عالی و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، بر این اساس امیر خرمی شاد رئیس هیات عامل ایمیدرو با صدور حکمی امیر صباغ را به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس هیات عامل معرفی کرد. وی پیشتر مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان را برعهده داشت.

همچنین با صدور حکمی، سمیه خلوصی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو منصوب شد. وی پیش از این به عنوان مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی فعالیت می‌کرد.

از سوی دیگر امیر نوژن یونسیان نیز به عنوان سرپرست مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری و حامد حبیبیان به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی و راهبردی ایمیدرو معرفی شدند.

این گزارش می‌افزاید، امیر خرمی شاد هفته گذشته با صدور حکمی از سوی مهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: