کد خبر: ۳۹۶۶۹۷
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
0

برترین سایت برای دانلود رایگان فیلم ایرانی و خارجی

افراد برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات بیکاری خود شیوه های متفاوتی را در پیش می گیرند ولی در بین آنها مواردی به چشم می خورد که می توان گفت جنبه عمومی داشته و همه با آن سرگرم می شوند.

دانلود فیلم ایرانی و خارجی و تماشای آن می تواند از محبوب ترین این موارد به شمار آید.

درچند سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید بر عدم خروج از منزل در موارد غیرضروری، آمار تماشای فیلم توسط خانواده ها نیز افزایش یافته است.

آیا با سایت های مختلفی که در این خصوص فعالیت دارند آشنایی دارید؟ آیا اطلاع دارید کدام سایت ها بهترین و کامل ترین آرشیو را دارند؟

در این مقاله قصد داریم برخی از برترین سایت های دانلود فیلم رایگان ایرانی و خارجی را معرفی کنیم. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

درجه بندی و انتخاب برترین سایت دانلود فیلم بر اساس چه معیارهایی انجام می گیرد؟

قبل از معرفی برترین سایت ها لازم است با ملاک های انتخاب بهترین ها آشنا شوید. برخی از این معیارها عبارتند از:

  • برخورداری از آرشیوی به روز و قوی

  • ارائه دسته بندی مناسب برای انتخاب راحت

  • امکان دانلود سریع فیلم

  • قابلیت پخش فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی

و ...

امروزه در کشور سایت های داخلی بسیاری در زمینه دانلود فیلم های به روز دنیا رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. مسلما سایتی می تواند گوی سبقت را از رقیبان سرسخت خود برباید که بتواند تا حد امکان معیارهای ذکر شده در بالا را تامین کند. با توجه به این موضوع انتخاب بهترین آنها برای کاربران قدری دشوار و چالش بر انگیز خواهد بود. سایت ایرانی مدرن فیلم را می توان به عنوان مثالی از سایت های موفق در این خصوص معرفی کرد. در ادامه سعی می کنیم با ارائه راهنمای جامعی برای انتخاب برترین سایت در کنار شما باشیم.

برخی از عوامل مهم به هنگام دانلود فیلم ایرانی و خارجی

  1. رزولوشن

کیفیت فیلم های دانلودی همواره تحت تاثیر این دو عامل هستند. در موقع دانلود فیلم ها باید به این دو مورد دقت داشته باشید. رزولوشن فیلم ها در حالت کلی در سه نوع زیر ارائه می شود:

  • فیلم هایی با رزولوشن 480 p که تنها برای گوشی های هوشمند مناسب است.

  • فیلم هایی با رزولوشن 720 p که می تواند برای نمایش رایانه و تلویزیون هم استفاده شود که به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارد.

  • فیلم هایی با رزولوشن 1080 p که تنها برای نمایش فیلم در تلویزیون های بزرگتر مناسب است.

در صورتی که رزولوشن ارائه شده توسط سایت کم باشد، کاربران تصویر صفحه نمایش را به صورت شطرنجی خواهند دید.

  1. بیت ریت

Bitrate فیلم های ارائه شده در حجم و کیفیت فیلم ها تاثیر زیادی خواهد داشت. در صورتی که بیت ریت ارائه شده توسط سایت پایین تر از حد مجاز برای نمایش باشد علاوه بر تاری در صفحه نمایش، جزئیات فیلم نیز به حالت محو نمایش داده می شوند.

  1. فرمت فیلم

فیلم های ارائه شده در سایت های مختلف دارای دو نوع فرمت x265 و x264 هستند. در صورتی که فیلمی فرمت x265 داشته باشد همیشه به این مقدار اشاره می شود ولی به فرمت های x264 در برخی موارد اشاره نمی شود. پس اگر سایتی به فرمت فیلم دانلودی اشاره نکرده، حتما فرمت آن x264 است. درست است که فرمت x265 نسبت به x264 کیفیت بهتری ارائه می دهد ولی محبوبیت و فراوانی x264 بیشتر بوده و از نظر حجم هم تفاوت زیادی با x265 ندارد. پس اولویت اول خود را بر انتخاب فیلم هایی با فرمت x264 قرار دهید.

مدرن فیلم

سایت مدرن فیلم یکی از برترین سایت های دانلود فیلم ایرانی و خارجی در کشور است که آرشیو بسیار قوی آن، توجه کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. در صورتی که به دنبال مرجع رایگان دانلود فیلم های جدید ایرانی و خارجی با زیرنویس و یا دوبله فارسی هستید، مدرن فیلم بهترین سایتی است که می تواند نیاز شما را تامین نماید. از عمده مزیت این سایت می توان به دسته بندی فیلم های ایرانی و خارجی اشاره نمود که می تواند برای کاربران سایت مفید واقع شود.

شما می توانید برای مشاهده، تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی جدید 2023 دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده فارسی و زبان اصلی به وبسایت مدرن فیلم مراجعه کرده و به راحتی فیلم و سریال مورد نظر خود را با لینک مستقیم نسخه کامل و کیفیت عالی به رایگان دانلود نمایید.

منبع : modernfilm

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: