کد خبر: ۳۹۶۷۵۲
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
0

در چند سال گذشته، استفاده از کاغذ دیواری جهت زیباسازی و پوشش دهی عیب و ایرادات دیوار، به موضوعی مهم در صنعت دکوراسیون داخلی تبدیل شده ‌است. کاغذ دیواری سه‌ بعدی نمونه‌ای از چشم نوازترین متریال در طراحی داخلی است که می‌تواند بهترین انتخاب برای بهبود بخشیدن به فضای داخلی آپارتمان‌ها، خانه‌ها، دفاتر کار و هر نوع فضایی باشد که هر کدام برای موقعیت و مکان‌های خاصی مناسب هستند.
البته تنوع طرح‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری سه‌ بعدی در کنار نصب آسان و سرعت چاپ بالا، این محصول را به انتخابی ایده‌آل در زمان تغییر دکوراسیون فضاهای مسکونی از جمله سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق‌ خواب و همچنین فضاهای اداری و تجاری تبدیل کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید زیبایی فضای مورد نظر خود را با کاغذ دیواری سه‌ بعدی افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید. زیرا در این مطلب به شما خواهیم گفت که کاغذ دیواری سه‌ بعدی چیست و برای نصب در چه فضاهایی مناسب است.

چاپ کاغذ دیواری

هر آنچه درباره کاغذ دیواری سه‌ بعدی باید بدانید

اگر به‌ دنبال خلق نقطه توجه و کانونی در خانه یا محل کار خود هستید تا مهمانان یا مشتریان را در نگاه اول تحت‌ تأثیر قرار دهید، به چاپ کاغذ دیواری سه‌ بعدی اعتماد کنید. یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری، طرح سه‌ بعدی است که تصویری سه‌ بعدی و نزدیک به واقعیت دارد و این احساس را به بیننده القا می‌کند که طرح روی کاغذ دیواری، چیزی فراتر از یک تصویر معمولی است. بافت کاغذ دیواری سه‌ بعدی و نحوه چاپ آن به‌ شکلی است که گویا سطح آن دارای برجستگی و فرورفتگی است.

کاغذ دیواری سه‌ بعدی از نظر جنس متریال و بافت هیچ تفاوتی با انواع کاغذ دیواری‌های مرغوب ندارد، اما طراحی آن به‌ گونه‌ای است که سایه‌های سطحی روی طرح را از فاصله حدود سه متری برجسته و فرورفته نشان‌ می‌دهد و نمای شبیه به دیوارپوش ایجاد می‌کند. این مدل کاغذ دیواری‌ها برای فضاهای پرنور اما کوچک و بسته گزینه بسیار مناسبی هستند، زیرا هم به بزرگ‌تر و دل بازتر دیده شدن فضا کمک می‌کند و هم از احساس فشار موجود در محیط بسته آپارتمان می‌کاهد.

ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه‌ بعدی

✓ قابلیت شستشو با شوینده‌های الکلی ضعیف
✓ مقاومت و ماندگاری در برابر کهنگی، آتش، سایش و خراشیدگی
✓ دوام و طول عمر بالا
✓ تنوع طرح و رنگ فوق العاده بالا کاغذ دیواری سه‌بعدی
✓ خلق فضایی دلنشین، جذاب و پر نشاط
✓ بدون بو و سازگار با محیط‌زیست
✓ قابلیت استفاده طولانی‌مدت
✓ نصب آسان
✓ قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
✓ نگهداری و نظافت راحت

چاپ کاغذ دیواری چاپ سبحان

پرفروش‌ ترین طرح‌های کاغذ دیواری سه‌ بعدی

در میان طرح‌های جدید و پرفروش کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه‌ بعدی روی دیوار به‌ صورت عمق دار و واقعی‌تر به نظر می‌رسد. این ویژگی باعث شده تا بتوان از این مدل کاغذ دیواری به جای چاپ استیکر یا نقاشی در قسمت‌های مختلف فضای داخلی منزل، اداری و تجاری استفاده‌ کرد و جلوه‌ای خاص بر روی دیوارهای فضای داخلی ایجاد کرد. در بین طرح‌های متنوع کاغذ دیواری سه‌ بعدی، طرح‌های زیر جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند:
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح گل و گیاه
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح طبیعت، حیوانات و منظره
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح دریا و ساحل
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح اشکال هندسی و المان‌های انتزاعی
✓ کاغذ دیواری طرح سنگ و کنده کاری‌های مرمری
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح تونل و عمق دار
✓ کاغذ سه‌ بعدی طرح لاکچری و لوکس
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح شهر، مناظر شهری و ساختمان
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی طرح اسپرت
✓ کاغذ دیواری سه‌ بعدی صحنه‌های اکشن ورزشی

مناسب‌ ترین فضا برای نصب کاغذ دیواری سه‌ بعدی

کاغذ دیواری‌های سه‌ بعدی به‌ دلیل طرح بندی متفاوت و خاص خود، محدودیتی از لحاظ نصب در فضاهای مختلف ندارند. به همین دلیل می‌توانند برای اتاق نشیمن، اتاق مطالعه، پشت تلویزیون، اتاق‌ خواب والدین، اتاق کودک، اتاق نوزاد، اتاق نوجوان، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های پذیرایی، فضای غذاخوری، هتل‌ها، پاساژها، فروشگاه‌های کوچک، کافی‌شاپ‌ها، آپارتمان‌های مسکونی، دفاتر کار، فضاهای تجاری، فضای انتظار لابی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا فضایی سرزنده و پویا ایجاد کنند. در ادامه به مناسب‌ترین فضا برای نصب کاغذ دیواری سه‌بعدی اشاره می‌کنیم: 
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب سالن پذیرایی
یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی، سالن‌های پذیرایی هستند. چون بیشتر روزها را در آنجا می‌گذرانیم و هم چنین اتاقی برای پذیرایی از مهمان هایمان است. چاپ کاغذ دیواری انتزاعی و طبیعی یک انتخاب ایده‌آل برای فضای اتاق نشیمن است که دیوار را زیباتر و بزرگ‌تر نشان‌می‌دهد.
✔ کاغذ دیواری سه‌بعدی مناسب آشپزخانه
آشپزخانه فضایی است که خانم‌ها بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنند. به همین دلیل کاغذ دیواری سه‌ بعدی با طرح‌های میوه و سبزیجات، گل‌های رنگارنگ، طرح هاوایی، فانتزی و طرحدار فضای ساده اما دلنشینی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. از نصب کاغذ دیواری سه‌ بعدی با رنگ سفید و روشن در آشپزخانه خودداری کنید، چونکه نیاز به تمیز کردن منظم دارند.
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب اتاق کودک
کاغذ دیواری سه‌ بعدی زیادی برای اتاق‌ خواب نوزادان و کودکان طراحی و تولید شده‌اند که رنگ‌های شادتر و زنده تری نسبت به سایر کاغذ دیواری‌ها دارند و این ویژگی در کنار طرح کارتونی‌شان، آنها را مناسب اتاق بچه‌ها کرده است.
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب اتاق‌ خواب
طرح‌های مختلف کاغذ دیواری سه‌ بعدی را می‌توان در اتاق‌ خواب والدین کودکان هم استفاده‌ کرد. بنابراین بهتر است طرح‌های آرامش بخش را برای اتاق‌ خواب خود انتخاب نمایید، زیرا فضای خواب باید به شما احساس آرامش دهد و برای استراحت مناسب باشد.
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب سرویس بهداشتی
کاغذ دیواری سه‌ بعدی مورد استفاده در سرویس بهداشتی باید مانند آشپزخانه از مواد و متریال مقاوم ساخته شده باشد. در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری سرویس بهداشتی به تناسب طرح انتخابی با کفپوش و فضای مورد نظر حتماً دقت نمایید.
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب اتاق نوجوانان
کاغذ دیواری سه‌ بعدی علاوه بر اتاق‌ خواب کودکان و نوزادان، شامل طیف وسیعی از طرح‌ها برای اتاق‌خواب نوجوانان می‌شود که در دو نوع دخترانه و پسرانه به چاپ می‌رسد.
✔ کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب پشت تلویزیون
در انتخاب کاغذدیواری سه‌ بعدی پشت تلویزیون بهتر است کمتر از طرح‌های شلوغ و پر کار استفاده‌ کنید، چون که در طولانی مدت چشم را خسته می‌کند.
✔ استفاده از کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب فضای کار
اگر قصد دارید که دکوراسیون داخلی دفاتر کار شخصی خود را با کاغذ دیواری سه‌ بعدی تزئین کنید، بهتر است از طرح‌های ساده، شیک و کلاسیک سه‌ بعدی استفاده‌ کنید.
✔ استفاده از کاغذ دیواری سه‌ بعدی مناسب کافی شاپ ها
از کاغذ دیواری‌های سه‌ بعدی می‌توان برای زیباتر کردن فضای داخلی رستوران‌ها و کافی شاپ ها هم استفاده‌ کرد. استفاده از طرح‌های سه‌ بعدی مانند برگ هاوایی، قهوه، نقشه، اشکال هندسی، آجری و سنگی برای کاغذ دیواری رستوران بسیار مناسب هستند.

سفارش چاپ کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه‌ بعدی را از کجا سفارش دهیم؟

استفاده از کاغذ دیواری سه‌ بعدی در فضاهای مناسب باعث می‌شود تا بتوانید فضایی گرم، صمیمی و در عین حال آرامش بخش و دلنشین ایجاد کنید. با توجه به شرایط خاص زندگی امروزی، بهترین و راحت‌ترین راه خرید کاغذ دیواری سه‌ بعدی، خرید به‌ صورت حضوری و اینترنتی است. بنابراین اگر قصد سفارش چاپ کاغذ دیواری به روش چاپ یووی رول با بهترین کیفیت را دارید، ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز در زمینه فروش انواع کاغذ دیواری سه‌ بعدی در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود را به‌ صورت آنلاین و حضوری به مشتریان ارائه می‌دهد.
شما هم با انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه‌ بعدی از مجموعه چاپ سبحان، می‌توانید مطمئن باشید که کاغذ دیواری‌های شما به‌ مرور زمان و با قرارگیری در معرض تابش مستقیم نور خورشید، گرد و غبار و شستشو محو نمی‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: