May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۷۵۹
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از برگزاری جشنواره اینوماین ۴ در شهریورماه سال جاری خبر داد. مجید وفایی فرد در عین حال خبر داد که ارتباطات ایمینو با بازیگران اصلی معدن و صنایع معدنی، گسترش می‌یابد.

گسترش توسعه ارتباطات ایمینو با بازیگران اصلی معدن و صنایع معدنی/ برگزاری اینوماین ۴ در شهریور ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، مجید وفائی فرد، مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی در ششمین رویداد همرسانی دایان از برگزاری چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در شهریور ماه خبر داد.

پنج شرکت برگزیده دایان ۶

وی تصریح کرد: در رویداد دایان ۶ با موضوع توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان زنجیره اکتشاف و استخراج، ۵ شرکت منتخب برای ارائه محصولات خود به فعالان این بخش برگزیده شدند.

وفائی فرد ضمن اشاره به برگزاری ۵ رویداد همرسانی دایان طی سال گذشته از بازخورد و نتایج حاصل از این رویداد‌ها ابراز خرسندی کرد و افزود: برگزاری این رویداد‌ها به امضای قراراداد بین شرکت‌های دانش بنیان و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی منجر شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حوزه اکتشاف در زنجیره معدن و صنایع معدنی، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط شرکت‌های دانش بنیان با صنایع مصرف کننده و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی بیان کرد.

مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از ارتباط گسترده ایمینو با بازیگران اصلی بخش معدن و صنایع معدنی همچون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه معدن و انجمن‌های تخصصی در سال جدید به منظور تقویت زیست بوم نوآوری در این بخش و ایجاد هم افزایی خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری دایان ۶ بتواند برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی مفید واقع شود.

محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران نیز با حضور در این رویداد اظهار کرد: باید فرصت استفاده از شرکت‌های دانش بنیان را در کنار ثروت‌های ملی همچون نفت و گاز غنیمت شمرده و از آن در جهت به روز رسانی بخش معدن و صنایع معدنی و حرکت در بازار‌های رقابتی بهره گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: