سرپرست اداره بازاریابی و مطالعات بازار تاکید کرد:
کد خبر: ۳۹۷۴۸۴
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
حبیب راستگو سرپرست اداره کل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی گفت: مأموریت و رسالت اصلی شرکت سهامی بیمه ایران تامین اطمینان و آرامش خاطر برای آحاد جامعه است و در این راستا یکی از اقدامات اساسی و حیاتی که هر بنگاه اقتصادی باید انجام بگیرد پرداختن به مقوله بازاریابی است.

اطمینان و آرامش خاطر آحاد جامعه مأموریت و رسالت اصلی شرکت بیمه ایران

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سرپرست اداره کل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران افزود: بازاریابی در یک کلام یعنی مشتری مداری که بحث روز جامعه است و نیاز‌ها و انتظارات مشتری که می‌تواند از هر شرکتی مثل شرکت‌های بیمه داشته باشد.
حبیب راستگو ادامه داد: فلسفه و ماهیت اساسی صدور بیمه، ارائه خدمات و سرویس به مشتریان است و خوشبختانه مشتریان در ارائه خدمات و سرویس‌ها از سمت بیمه ایران همیشه رضایت داشته و اقبال عمومی در این مورد را شاهد هستیم. البته در قبال انتظارات روز آن‌ها که تبلیغات هوشمند و دیجیتالی‌شدن است شرکت اقدامات خوبی را انجام داده و نمونه بارز آن سامانه نظرسنجی است که بر اساس سوالات در بازه زمانی مختلف طراحی شده تا نسبت به درخواست‌ها و نیاز‌های مشتریان اشراف کامل پیدا کنیم و بر اساس آن خلق محصول جدید بازار را داشته باشیم.
وی در خصوص سهم بازار نیز گفت: شرکت بیمه ایران تنها بیمه دولتی است که در بازار صنعت بیمه فعالیت دارد و آیین نامه‌های شورای عالی بیمه و آیین نامه ۹۹ در بخش درمان مقررات و محدودیت‌هایی را برای بیمه گران مشخص کرده و شرکت خودش را موظف به حرکت در این راستا میداند. در خیلی از مناقصات بیمه گذاران خواسته‌های خارج از آیین نامه‌ها دارند که معمولاً بیمه ایران نمی‌تواند به خاطر محدودیت‌ها و سازمان‌های ناظر به آن‌ها ورود کند و این یکی از دلایل کاهش سهم بازار می‌باشد و دیگر اینکه برخی مجموعه‌های بزرگ بیمه خود را نزد دیگر شرکت‌های بیمه سپرده اند و این نیز خود دلیل دیگری بر آن است.
حبیب راستگو ادامه داد: ما در بخش بازاریابی کار را به دو قسمت تقسیم کردیم یکی بخش فنی بوده که به طور متمرکز آن را پیش می‌بریم که بحث مناقصات یکی از موضوعات مهم آن است. همچنین جلساتی با بیمه گذاران داریم تا بتوانیم رضایت آن را به دست آوریم و مشکلات آن‌ها را حل کنیم که با این طریق بیمه گذاران خود را حفظ می‌کنیم؛ و بخش دیگر بخش نوآوری و برنامه‌ریزی است که در این راستا سامانه‌هایی را طراحی کردیم که در ۶ ماهه اول امسال به مرحله بهره برداری خواهند رسید. اولین آن‌ها نظرسنجی و دومی سامانه جامع باشگاه اطلاعات مشتریان و سامانه سوم باشگاه مشتریان است که وجود این سامانه‌ها موجب حفظ مشتریان و همچنین تقدیر و تشکر بابت وفاداری سهمشان که نزد بیمه ایران دارند خواهد بود.
سرپرست اداره کل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران افزود: در مقوله هوشمند سازی و دیجیتالی شدن گام‌های بسیار مهمی برداشته شده همچنین در ۶ ماهه دوم یک روز خاص به نام روز مشتری نیز خواهیم داشت. یکی از کار‌های مهم راه اندازی سامانه مرکز تماس به شماره ۰۹۶۶۸ بوده که این مرکز جامع ارتباط با زیر نفعان میباشد در این مرکز ۷۲ نفر به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات ذینفعان، مردم و مشتریان هستند. همچنین کارشناسان سه زبانه در این مرکز فعالیت دارند و پاسخگویی هموطنان میباشند. از طرفی اقدامات خوبی از لحاظ دیجیتالی شدن انجام شده که بزرگترین سامانه اطلاع رسانی صنعت بیمه در کشور می‌باشد. در بخش دیگر ربات هوشمند را در شش ماه دوم خواهیم داشت. اخیراً نیز مرکزی به عنوان ارتباط با ناشنوایان و کم شنوایان ایجاد کردیم که جامعه ناشنوایان بتوانند به صورت تصویری از خدمات بیمه استفاده کنند.
وی در پایان گفت: انشالله همه ما بتوانیم بر اساس سند راهبردی و اهدافی که مشخص شده در سیاست‌های بالادستی گام برداریم و این اهداف هر چه زودتر تحقق پیدا کند و همدلی و همراهی همه همکاران و شبکه نمایندگی را داشته باشیم تا به این اهداف مهم دستیابی داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: