April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۵۴۸
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برقراری امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز هیچ نیازی به حضور نامشروع کشور‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس ندارد.

هیچ نیازی به حضور فرامنطقه‌ای‌ها در حوزه تامین امنیت خلیج فارس نیست

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در بازدید از جزایر نازعات خلیج فارس، گفت: خلیج فارس متعلق به کشور‌های این منطقه است و خودشان هم می‌توانند امنیت آن را برقرار کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) گفت: جمهوری اسلامی همیشه از اصل راهبردی ائتلاف و اجتماع کشور‌های حوزه منطقه خلیج فارس استقبال کرده و می‌کند و سیاست جمهوری اسلامی ایران هم همیشه تنش زدایی بوده و در عمل هم همواره این موضوع را ثابت کرده است.

او برحسن انجام ماموریت ذاتی نیروی دریایی سپاه در ایجاد ثبات امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز توسط دلاوران از جان گذشته نیروی دریایی سپاه تاکید کرد.

دریادار پاسدار تنگسیری با تاکید بر نقش ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران در ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس، گفت: از همه رزمندگان دریادل و خانواده‌های بصیر و محترم که به‌صورت شبانه‌روزی برای دفاع از حریم مرز‌های آبی حرم جمهوری اسلامی و ایجاد ثبات امنیت پایدار در خلیج فارس و تنگه هرمز زحمت می‌کشند و عاشقانه در مسیر شهدای دریایی گام بر می‌دارند قدردانی و تشکر می‌کنم.

فرمانده ندسا گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد چه شهدای والامقامی در این آب‌های نیلگون آسمانی شدند، آن‌ها استقامت کردند، ایستادگی نمودند تا ما امروز ثمرات آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها که همان عزتمندی و افتخار آفرینی و استقلال جمهوری اسلامی هست شاهد باشیم، این سرنوشت جهاد فی سبیل الله هست که عزت می‌بخشد: «وَمَنْ جَاهَدَ فَإِنَّمَا یُجَاهِدُ لِنَفْسِهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَغَنِیٌّ عَنِ الْعَالَمِینَ».

او گفت: ما سربازان تا آخرین نفس، پشت سر، ولی امر، نائب امام زمان (عج) امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ثابت قدم و محکم خواهیم ایستاد و تمام اوامر و فرامین معظم‌له را اطاعت و خودمان را جانفدای حضرت ایشان می‌دانیم.

دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن حضور میدانی در یگان‌های مستقر در جزایر، با ناویان (سربازان) و پایوران از نزدیک احوال پرسی و جویای وضعیت معیشتی، آمادی، نحوه مرخصی‌ها و ایاب و ذهاب نیرو‌ها شد و تاکید کرد بهترین وضعیت ممکن باید در جزایر خدمات دهی رفاهی و امکانات فراهم باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعلام رضایتمندی فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از همه «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» (نیروی دریایی سپاه) گفت: بالاترین مدال افتخار ما، آن کاری است که موجبات رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نائب امام زمان (عج) در پی داشته باشد و ما بابت کسب این توفیق الهی از خداوند متعال بسیار شکر گذاریم و توشه‌ای امیدبخش برای دنیا وآخرت خود محسوب می‌کنیم.

همچنین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام گرم و با محبت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به آن‌ها ابلاغ کرد که موجب مشعوف شدن و خوشحالی سربازان شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: