April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون مدیرعامل در امور بانکی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۹۷۵۸۰
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره نرخ‌های سود در شبکه بانکی کشور گفت:ما بعنوان بانک کارآفرین هیج وقت وارد بازی نرخ نمی‌شویم و برای نگهداشت مشتریان خود، به راهکار‌های حرفه‌ای جدید می‌اندیشیم و سعی می‌کنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشی سازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم.

سفارشی سازی خدمات بانکی برای مشتریان بانک کارآفرین

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در گردهمایی مدیران روسای شعب بانک کارآفرین گفت: بانک‌ها به عنوان یک بنگاه اقتصادی، خدماتی و مالی ضمن همراهی با برنامه‌های اقتصادی کشور و سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به دنبال کسب منفعت برای کلیه ذی نفعان خود هستند لذا بدیهی است که لازمه دستیابی به این اهداف داشتن توانایی تجهیز و تخصیص بهینه منابع است.

وی ادامه داد:امروز در صنعت بانکداری نوین عوامل متعددی بر روند تجهیز منابع تاثیر دارد، شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این عوامل با موفقیت بانک‌ها در تجهیز منابع بسیار اهمیت دارد که بسیاری از این موارد در کارگروه‌هایی که در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین برگزار شد، مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
سهراب صادقی افزود: امروزه شرایط و موقعیت بانک‌ها با یکدیگر یکسان نیست و گاهاً ممکن است عوامل تاثیر گذار بر تجهیز منابع برای هر بانک و یا هر شعبه از یک بانک متفاوت باشد؛ لذا یکی از ابزار‌های اصلی در جهت دستیابی به اهداف و برنامه ها، توجه به اصول مدیریت منابع انسانی است، چرا که توانمندی و دانش نیروی انسانی مهمترین عامل در راه رسیدن به برنامه‌ها و اهداف بانک است.
معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به لزوم افزایش دانش همه همکاران بانکی، تاکید کرد: زمانی که از دانش روز همکاران صحبت می‌شود نباید نوک پیکان صرفاً به سمت روسای شعبه نشانه گرفته شود، بلکه همه همکاران چه در شعبه و ستاد باید با دانش روز بانکی همراه شوند تا ضمن رشد و ارتقا به سمت‌های بالا در جلسات بازاریابی با مشتریان عملکرد مناسبی بعنوان مشاور بانکی و مالی داشته باشند.
صادقی در گردهمایی

صادقی با اشاره به خوشنام بودن بانک کارآفرین در صنعت بانکی کشور افزود: امروز اگر خوشنام هستیم به خاطر حرکت در راستای سیاست‌های تدوین شده توسط بانک مرکزی، نیروی انسانی توانمند و مسئولیت پذیر است. ما بعنوان بانک کارآفرین هیج وقت وارد بازی نرخ نمی‌شویم و برای نگهداشت مشتریان خود، به راهکار‌های حرفه‌ای جدید می‌اندیشیم و سعی می‌کنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشی سازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم.
معاون مدیرعامل در امور بانکی به برنامه‌های معاونت و مدیریت‌های تحت امر خود، به ویژه شعب بانک اشاره و بر ارکان اصلی بازاریابی از جمله حفظ و ارتقای سطح تعاملات با مشتریان بالفعل، احیای مشتریان کم کارکرد و جذب مشتریان بالقوه جدید از طریق ایجاد و خلق ارزش (ارائه پرتفویی از خدمات و محصولات) تاکید کرد.
وی همچنین برنامه ریزی جهت تحقق شاخص‌های برنامه عملیاتی و پایش روزانه آن توسط روسای شعب و مناطق، تشکیل جلسات مستمر هفتگی کمیته‌های پایش را مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور جلوگیری و کاهش مطالبات ... جاری، باید از طریق رعایت بهداشت اعتباری، رعایت میانگین معدل موجودی حساب و تحکیم وثایق وفق خط مشی اعتباری در تنظیم پیشنهاد‌های اعتباری اقدام کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: