April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی صورت گرفت
کد خبر: ۳۹۷۶۷۱
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
بیمه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزارهای مدیریت ریسک در ایران و جهان است. کشور ما نیز سالهاست به اهمیت بیمه پی برده و چالشهای بزرگی در عرصه های گوناگون حقیقی و حقوقی با بیمه مدیریت شده است.

ارایه توانمندی های بیمه آسیا در جمع رقبا

یکی از شـرکت‌های بیمه که نقش برجسته و سابقه دیرینه‌ای در خدمت رسانی به اشخاص حقیقی و حقوقی داشته، شرکت سهامی بیمه آسیاست. بیمه آسیا نخستین بار در تیرماه سال ۱۳۳۸ به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال ۱۳۸۸ بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در زمره شرکت‌های مشمول واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفت و بدین ترتیب به عنوان بزرگ‌ترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. این شـرکت رتبه اول تولید و سهم بازار را در میان شـرکت‌های بیمه خصوصی کشور دارا می‌باشد.

بیمه آسیا با ۲۶۰۰ نیروی انسانی متخصص، باتجربه و متعهد با سرمایه‌ای بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال و با بیش از شش دهه فعـالیت درعرصه صنعت بیمه، برای ششمین سال متوالی رتبه یک (سطح ۱) از نظر سطح توانگری مالی را در بین شرکت‌های بیمه کسب کرده و دومین شرکت بیمه در نگهداری ریسک و قبول اتکایی در کشور محسوب می‌شود.

 



شرکت بیمه آسیا در حال حاضر با بیش از ۹۹ شعبه و اداره پرداخت خسارت، ۱۰ سرپرستی، بیش از ۳۹۲۲ نماینده حقیقی و حقوقی جنرال و حدود ۱۷۰۰ نماینده بیمه عمر فعال، در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی است.

اما پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) فرصتی برای عرض اندام و ارایه توانمندی‌های شرکت‌هایی بود که حرفی برای گفتن داشتند و بیمه آسیا نیز با پشتوانه بیش از شش دهه خدمت رسانی در عرصه بیمه، با تمام توان در این نمایشگاه حاضر شد.

بیشتر بخوانید:

بیمه آسیا رتبه برتر ارتباطات و روابط عمومی صنعت بیمه را کسب کرد



مدیران و مسوولان ارشد بیمه آسیا در روز‌های برگزاری این نمایشگاه حضور یافتند و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دادند. همچنین نشست‌های بسیاری در غرفه بیمه آسیا برگزار شد و دستاورد‌های خوبی از دیدار‌ها بدست آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: