April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۷۲۲
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: خوشبختانه در دولت آیت‌الله رئیسی ترویج قرض‌الحسنه از سوی ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی شتاب یافته است.

امامی: ترویج قرض‌الحسنه در دولت سیزدهم شتاب یافته است

گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جلسه مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۴۰۱ این بانک در وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور وزیر اقتصاد، همه نمایندگان سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک برگزار شد و صورت‌های مالی بانک به تصویب مجمع رسید.
در این جلسه دکتر «ابوالفضل نجارزاده» مدیرعامل بانک ملی ایران و رئیس مجمع عمومی اظهار داشت: هنگامی که بحث افزایش سهم درصد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از نقدینگی کشور مطرح می‌شود، بانک‌های سهامدار با خشنودی به از دست دادن سهم خود می‌نگرند، زیرا منابع این بانک صرف پرداخت وام قرض‌الحسنه می‌شود که مورد تأکید رئیس جمهوری است.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت‌های مالی شفافی دارد و امیدواریم با کمک سهامداران بانک، در سال آتی شاهد بهبود عملکرد آن نیز باشیم.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: