کد خبر: ۳۹۷۷۹۹
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در چهارمین هفته از اکران مجدد خود، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش‌رو روی پرده نمایش می‌روند.

تداوم اکران مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»

در سومین هفته از اکران مستند‌های شانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ۶ مستند اکران می‌شوند.

روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ مستند‌های «عملیات دماوند» به کارگردانی احسان مشکور، «خیشی که دشت‌ها را شیار زد» به کارگردانی احسان غیبی حاجیور و «کوهستان بی‌صدا» به کارگردانی فرود عوض‌پور در سالن «حقیقت» مرکز گسترش اکران خواهند شد.

همچنین مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در روز دوشنبه، ۲۹ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با اکران مستند‌های «ماراتن به سوی خط باریک قرمز» به کارگردانی کتایون جهانگیری، «در پس جنگ» به کارگردانی حمدحسین محمودیان و «دیافراگم» به کارگردانی جواد وطنی میزبان علاقه‌مندان سینمای مستند است.

دور تازه نمایش آثار مستند در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به اکران مستند‌های حاضر در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در خرداد ماه اختصاص دارد. پس از آن مستند‌های جشنواره پانزدهم در تیرماه روی پرده خواهد رفت.

هر ماه، اختصاص به نمایش آثار یک دوره در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی دارد. شرکت در این نمایش‌ها، برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: