کد خبر: ۳۹۷۸۱۹
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور احکام جدگانه ای سرپرستان مدیریت های سرمایه انسانی و طرح و توسعه صندوق را منصوب کرد.

سرپرستان مدیریت های سرمایه انسانی و طرح و توسعه منصوب شدند

به نقل از روابط عمومی، در نشست ظهر امروز شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد که با حضور مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ستادی برگزار شد، طی احکام جداگانه‌ای که به امضای دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق رسیده بود، آقایان مجتبی عباسی قادی و رضا شابهاری به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و سرپرست مدیریت طرح و توسعه منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادر شده آمده است: نظر به پویایی و ارتقاء سطح سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد با هدف ارائه بهترین خدمات به جامعه معزز ایثارگری و مصوبه کمیته منابع انسانی نفرات صدر الذکر به این سمت‌ها منصوب شده اند.

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهاد‌های خدمتگزار خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر همواره تلاش کرده است تا بالاترین میزان رضایت مندی را از، ولی نعمتان خود کسب کند و میزان رضایت مندی بالای ۹۰ درصدی طی سال‌های اخیر نشان از به بار نشستن زحمات مجموعه و موفقیت آن در این مسیر بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: