کد خبر: ۳۹۷۸۵۲
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
تفاهمنامه همکاری بین بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک و سید امیر برهانی مدیر عامل این صندوق، امضاء شد.

امضاء تفاهمنامه همکاری بین بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در مراسم امضای این تفاهمنامه که اعضای هیات عامل بانک نیز حضور داشتند، با اشاره به نقش این صندوق در حمایت از صادرکنندگان، گفت: بانک ملی ایران وظیفه خود می‌داند که از بخش تولید و به خصوص صادرکنندگان حمایت کند، بنابراین همکاری با صندوق ضمانت صادرات، گامی مهم در راستای تقویت بخش تولید است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به سابقه طولانی و حضور موثر بانک ملی ایران در همه اجزای اقتصاد، بیان کرد: این نقش می‌تواند بیش از گذشته تقویت شود و بانک ملی ایران قصد دارد در حوزه‌های به اصطلاح خاموشی که در سال‌های گذشته فعالیت نداشته است، حضور یابد.

نجارزاده با اشاره به حوزه‌های کاری صندوق ضمانت صادرات مانند خدمات بیمه نامه، ضمانتنامه و… تاکید کرد: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا در همه این بخش ها، بسته ویژه و محصول ویژه خدمات به این صندوق ارائه دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: توسعه همکاری با بانک و این صندوق مستلزم کار کارشناسی مستمر برای شناخت هر چه بهتر زمینه‌های همکاری است.

وی با اشاره به شبکه گسترده بانک ملی ایران در کشور‌های دیگر، افزود: با توجه به ظرفیت‌های صندوق ضمانت صادرات و بانک ملی ایران، این همکاری می‌تواند برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان، اطمینان آفرین باشد.

سید امیر برهانی نائینی، مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه همکاری گفت: بانک ملی ایران با توجه به ظرفیت عظیمی که دارد، همواره در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور حضور فعال داشته است و حضور این بانک در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، منشاء تحول بوده است.

وی با تشریح عملکرد صندوق ضمانت صادرات بیان کرد: افق همکاری صندوق با بانک ملی ایران می‌تواند بسیار وسیع باشد و بخش‌های مختلف را شامل شود که نیازمند پیگیری و کار کارشناسی مستمر است.

برهانی ادامه داد: یکی از مزیت‌های بانک ملی ایران، میربیزنس بانک در روسیه است که صندوق ضمانت صادرات تمایل دارد از این ظرفیت مهم برای ارائه خدمات به صادرکنندگان استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: