کد خبر: ۳۹۷۸۵۸
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه ای ایران به روابط عمومی شرکت آلومینای ایران تعلق گرفت.

جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه ای ایران به روابط عمومی شرکت آلومینای ایران تعلق گرفت

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.
در این اجلاس که با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی برگزار شد، برنامه‌های مختلفی برای ۲۴مین سالگرد درگذشت شادروان «دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران»، «روز جهانی روابط‌عمومی» و «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» برگزار شد.

همچنین برنامه‌های مختلفی همچون ارایه سخنرانی‌های علمی و آموزشی و برگزاری بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران و تجلیل از پیشکسوتان روابط‌عمومی برگزار گردید.
در این اجلاس روابط عمومی شرکت آلومینای ایران موفق به دریافت جایزه ویژه مدیریت روابط رسانه‌ای بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران گردید. اقای پاد رئیس روابط عمومی آلومینای ایران لوح تقدیر و تندیس این اجلاس را دریافت نمودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: