April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۸۶۵
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
بی‌وای‌دی، سازنده خودروهای برقی چین، رستوران منطقه Boat Quay (اسکله قایق) را به عنوان بخشی از نمایشگاه خودروهای هیبریدی افتتاح کرد.

فروش خودرو به وقت غذا خوردن

جدیدترین نمایندگی خودرو سنگاپور یک رستوران در Boat Quay است. خودرو‌های برقی چینی و شرکت بی‌وای‌دی بر این باورند که راه دلپذیرتر برای متقاعد کردن خریداران خودرو، جایی است که غذای اصلی بدون حضور فیزیکی خودرو است و این تنها برند خودرویی نیست که تلاش می‌کند کار‌ها را متفاوت انجام دهد.

شاید تصور این نمایندگی خودرو در رستوران دور از انتظار باشد، اما نشان می‌دهد که خودروسازان چگونه برای جلب توجه مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند. نکته مهم این است که خودرو‌های الکتریکی نیاز به تغییر در سبک زندگی دارند که بی‌وای‌دی قهرمان آن است.

لیو ژولیانگ، مدیر کل بی‌وای‌دی برای آسیا و اقیانوسیه گفت که یکی از اهداف این فروشگاه نشان دادن این واقعیت است که خودرو‌های الکتریکی فقط برای حمل‌ونقل نیستند، بلکه تغییر خودرو‌های موتور احتراق داخلی به خودرو‌های برقی است و این نه تنها یک انقلاب خودرویی است، بلکه یک تغییر در سبک زندگی است.

طبقه همکف این ساختمان یک رستوران با برند بی‌وای‌دی است البته منوی غذا با الهام از مدل و فناوری بی‌وای‌دی است و طبقه دوم یک مرکز کوچک برای اطلاعات بی‌وای‌دی و مدل‌های آن است.
بر اساس گزارش بیزینس، این رستوران منعکس‌کننده رویکرد جدید و غیر متعارف بی‌وای‌دی برای فروش خودرو در سنگاپور است که می‌تواند رویکرد شرکت چینی را در منطقه نیز شکل دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: