April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۹۲۸
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
رئیس هیات مدیره بیمه دانا و اعضای هیات همراه ایشان از بیمارستان مهرگان کرمان، بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارایه خدمات به بیمه‌شدگان قرار گرفتند.

بازدید رئیس هیات مدیره بیمه دانا و هیات همراه از بیمارستان مهرگان کرمان

به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، روز سه شنبه۲۳خرداد ماه سال جاری، نشستی با حضور دکتر عطری رئیس هیات مدیره بیمه دانا و اعضای هیات همراه ایشان، آقایان مشیری مدیر خدمات ویژه، رحیمی‌نژاد رئیس مجتمع تخصصی خدمات بیمه‌ای فردوسی تهران، نظری رئیس شعبه کرمان بیمه دانا، کرچیان معاون مالی پشتیبانی شعبه، محمودی مسئول اداره رفاه آموزش و پرورش استان کرمان و خانم دکتر کرباسی نماینده سندیکای بیمه‌گران استان کرمان با دکتر کرامت یوسفی رئیس بیمارستان مهرگان و برخی دیگر از مسئولین بیمارستان در سالن کنفرانس این مرکز درمانی برگزار شد که هر دو طرف در این نشست مشترک، دیدگاه‌هایشان را درباره چگونگی مدیریت هزینه‌های درمانی مطرح کردند.
دکتر کرامت یوسفی در این دیدار، ضمن تاکید بر هم‌اندیشی و تعامل شرکت‌های بیمه برای کنترل هزینه‌های درمانی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان مهرگان کرمان در منطقه جنوب شرق کشور واقع گردیده و بیماران زیادی را از استان‌های همجوار و مناطق محروم پذیرش می‌کند، این تعامل باعث کاهش هزینه‌های درمانی در راستای مشکلات بیمه‌شدگان عزیز خواهد شد.
نظری رئیس شعبه کرمان بیمه دانا هم با بیان اینکه ایجاد رضایت بیمه‌شدگان پیش از هر عامل دیگری به تعامل بیمه دانا با این مرکز خدمت‌رسان بستگی دارد؛ افزود: ما خود را موظف به ارایه خدمات با کیفیت و شایسته به این مرکز و تأمین رضایت‌مندی آن‌ها می‌دانیم و برای این هدف لحظه‌ای دست از تلاش نخواهیم کشید.
در این نشست همچنین درباره چگونگی پرداخت کد‌های تعدیلی بیهوشی صحبت و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر گردید پس از تایید بیمه پایه، کد‌های تعدیلی بیهوشی پرداخت شود.
در ادامه این دیدار، دکتر عطری رئیس هیات‌مدیره بیمه دانا از تعامل وتلاش‌های بی وقفه مدیران بیمارستان مهرگان با بیمه دانا نیز تقدیر به عمل آورد.
دکتر محمد یوسفی قائم مقام بیمارستان مهرگان نیز در این نشست تاکید کرد: این بیمارستان با کارگیری تمام توان علمی و کارشناسی خود در جهت کنترل و کاهش هزینه‌های درمانی با بیمه دانا همکاری می‌کند.
در پایان این دیدار دکتر عطری و هیات همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، از بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه دانا عیادت کردند و درباره نحوه خدمات رسانی از آن‌ها نظرسنجی شد.
گفتنی است: پس از بازدید از بیمارستان مهرگان جلسه‌ای در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، آقای امیری معاون مالی و پشتیبانی اداره کل استان به همراه دکتر عطری و هیات همراه برگزار شد که در خصوص مشکلات بیمه‌های درمان و عمر و حادثه صحبت شد.
در پایان این نشست، اداره کل آموزش و پرورش مراتب رضایتمندی خود را از خدمات بیمه دانا اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: