May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

در چه موقعیت‌هایی از هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟

امروزه بسیاری از سازمان‌ها به دنبال برقراری روابطی پایدار و مستحکم بین خود، کارمندان و سایر مخاطبانشان هستند. یکی از ترفندهای بسیار عالی که در بازاریابی می‌تواند موثر باشد ارائه هدایای سازمانی و هدایای منحصر به فرد تبلیغاتی است. باید بدانید که بازاریابی خلاقانه باعث می‌شود مشتریان و مخاطبان شما نام تجاری شرکت را به رسمیت شناخته و آن را  در ذهن‌ خود به خوبی حک کنند که این امر در برندینگ بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر در مدت زمان مشخص، از مزایای ارائه هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که پیشنهاد می‌شود این هدیه‌ها را به صورت کاربردی و در جهت رفع نیاز مخاطب خود تهیه کنند. خرید هدیه‌های تبلیغاتی در مناسبات خاص، می‌تواند از عوامل توسعه کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن باشد.

هدایای تبلیغاتی نوروزی

در چه موقعیت‌هایی از هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟

شما می‌توانید برای عزیزان، کارمندان و یا مخاطبان خود در آغاز سال نو، هدیه‌ای به یادماندنی انتخاب کنید. هدایای نوروزی که شامل جدیدترین هدایای تبلیغاتی، هدایای خوراکی، کتاب، صنایع دستی و… هستند می‌توانند برای مخاطب شما بسیار به یادماندنی باشند. لازم به ذکر است که هدایای سال نو اگر کاربردی باشند همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌مانند. برای همین هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی در میان مدیران مجموعه‌هاست و بسیار مورد توجه قرار می گیرد. هدیه دادن به کارمندان یکی از روش‌های قدردانی از زحمات و تلاش‌های یک ساله آنان است که منجر به دلگرمی آن‌ها به مجموعه و کار می‌شود. همچنین هدیه به مخاطبان در آغاز سال نو، حس اعتماد آن‌‌ها را به برند شما افزایش خواهد داد. برخی از هدایای پرفروش نوروزی را در ادامه بررسی می‌کنیم.

سررسید تبلیغاتی

یکی از اقدامات تبلیغاتی پرطرفدار در بین مجموعه‌ها برای سال نو، خرید سررسید است. تهیه یک سالنامه شیک که نوعی هدیه تبلیغاتی نوروزی با قیمتی مناسب محسوب می‌شود، برای مخاطب بسیار کاربردی می‌باشد. همانطور که می‌دانید سررسیدها انواع متفاوتی دارند و دارای برگه‌هایی هستند که تاریخ روزها در آن مشخص شده و افراد می‌توانند با یادداشت کردن موارد ضروری مثل تاریخ جلسات در روز مشخص برنامه ریزی کنند. سالنامه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه سال نو محسوب می‌شود، چرا که قابلیت شخصی سازی دارد و می‌تواند به راحتی لوگوی برند روی آن حک شود و جلوه متفاوتی به خود بگیرد.

تقویم رومیزی

نخستین نیاز هر فرد پس از آغاز سال جدید، اطلاع از تاریخ روزها و ایام مناسبتی مختلف است. چاپ تقویم‌ رومیزی اختصاصی از هدایای بسیار کاربردی برای سال نو می‌باشد که قابلیت سفارشی و اختصاصی شدن را دارد. با درج نمادهایی مثل هفت سین یا ماهی و یا دیگر المان‌های نوروزی روی صفحات تقویم رومیزی ،می‌توان تم آن را نوروزی کرد. گفتنی است که این هدایا تا یک سال برای مخاطب شما قابل استفاده هستند. مخاطب ضمن اطلاع از زمان و مناسبت آن در سال جدید می‌تواند برنامه های مهم خود را نیز یادداشت کند؛ در نتیجه بارها نام برند شما را دیده و آن را به خاطر می‌سپارد.

ست هدیه مدیریتی

ست‌ مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار نوروز محسوب می‌شوند. این هدیه تبلیغاتی به طور کلی یک ست مشتمل از دو تا شش تکه از لوازم مورد نیاز اداری نظیر: سررسید، خودکار تبلیغاتی یا روان‌نویس نفیس، هدایای چرمی، هدایای دیجیتال و الکترونیک و… می‌باشد که در جعبه‌هایی شیک بسته بندی می‌شود.  بسته‌بندی خاص و شکیل، علت محبوبیت ست‌های مدیریتی شده است. خرید ست مدیریتی می‌تواند در طول مراسمات نوروز، به مراتب برای افراد کاربردی و در عین حال جذاب باشد و همچنین به تبلیغ برند شما نیز بپردازد. اگر ست شما دارای محصولات بی کیفیت باشد نتیجه‌ی منفی بر تبلیغات شما می‌گذارد پس باید در انتخاب محصول و تولیدکننده‌ی آن بسیار دقت کنید.

خودکار تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب برای نوروز خودکار تبلیغاتی است که یکی از ضروری ترین وسایل برای هر فردی محسوب می‌شود. سفارش خودکار تبلیغاتی با کیفیتی مناسب و ظاهری شیک سبب می‌شود تا فرد پس از هربار استفاده، نام برند و لوگوی شما را دیده و حس خشنودی و رضایت از دریافت این هدیه را داشته باشند. شما می‌توانید در کنار خودکار تبلیغاتی خود از دفترچه یادداشت و یا سررسید استفاده کنید.خودکارها به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی در بین هدایای تبلیغاتی نوروزی دارند.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

در چه موقعیت‌هایی از هدایای تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد؟

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی یکی دیگر از راه‌های موثر بازاریابی هستند که در سال‌های اخیر دارای محبوبیت چندین برابر شده‌اند و توسط شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی صحبت از بازاریابی رو در رو می‌شود تعداد کمی از روش‌ها می‌توانند با پتانسیل بازگشت سرمایه در یک نمایشگاه تجاری رقابت کنند. نمایشگاه‌های تجاری باکیفیت با داشتن استراتژی‌های مناسب برای تبلیغات و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند نام برند شما را به مخاطب‌های مشخصی ارئه دهند که در جست‌وجوی محصول یا خدماتی همانند محصول یا خدمات مجموعه‌ی شما هستند. با حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با صنف و خدمات خود و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مناسب، منافع زیادی مثل فراگیری نام برند، تحلیل شبکه‌های فروش، گسترش مذاکرات و افزایش فروش و در نتیجه سود بیشتر دست پیدا می‌کنید. در ادامه برخی از هدایا و محصولات نمایشگاهی پر کاربرد در نمایشگاه را بررسی می‌کنیم.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی از هدایای ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که در نمایشگاه‌ها بسیار کاربردی می‌باشد. این هدیه به عنوان یک بیلبورد متحرک می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، قرار دهد. شما وقتی چاپ کاتالوگ یا چاپ بروشور را برای تبلیغات نمایشگاهی انجام می‌دهید و آن را در کنار هدیه‌های تبلیغاتی دیگر مثل خودکار، تقویم و … به مشتریان خود اهدا می‌کنید باید کیسه‌ای باشد که این محصولات را داخل آن گذاشته و به بازدیدکنندگان غرفه خود اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازدیدکنندگان می‌کند که راحت‌تر نام برند شما را به خاطر بسپارند.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به عنوان یک بیلبورد شهری متحرک شناخته می‌شود. درواقع با کمترین سعی و تلاش، تبلیغ خود را به طور گسترده در سطح شهر به نمایش در آورید. با توجه به اب و هوای اقلیمی در سراسر ایران، آفتابگیر تبلیغاتی خودرو جزو تبلیغات محیطی و همه گیر محسوب می‌شود که در تمامی روزها مخصوصا روزهای تابستان مورد استفاده است. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب بوده و معمولا در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با توجه به فضای پارک ماشین در خیابان‌ها و پارکینگ‌ها و قیمت ارزان آن، یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه در ایام تابستان می‌باشد.

دفترچه یادداشت

یادداشت یکی از اوراق اداری بوده که به عنوان ابزار تبلیغاتی در نمایشگاه‌ به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با چاپ اختصاصی برند و لوگوی خود روی برگه‌های یادداشت، علاوه بر تبلیغات مؤثر می‌توانید به کسب و کار خود اعتبار ببخشید. طراحی و چاپ یادداشت در صبح آگهی در بالاترین کیفیت ممکن صورت می‌پذیرد. برگه‌های یادداشت اغلب در دسته‌هایی ۱۰۰تایی تولید می‌شوند که از بالا به هم چسبیده می‌شوند (یادداشت دارای سرچسب)، که شما پس از یادداشت می‌توانید به صورت برگ برگ آن‌ها را از هم جدا کنید.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی که برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود بسیار کاربردی است تا همه‌ی افراد بتوانند از آن‌ استفاده کنند. لیوان تبلیغاتی صبح آگهی انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه، بودجه، رنگ سازمانی خود می‌توانید جنس و سایز لیوان را تغییر دهید. این هدیه تبلیغاتی عضو جدانشدنی تبلیغات در نمایشگاه‌ها هستند که در طول مذاکره با مشتریان خود می‌توانید با ماگ‌ تبلیغاتی از آن‌ها پذیرایی کنید می‌توانید شعار تبلیغاتی و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید تا مشتری در طول مذاکرات مدام آن را ببیند. یکی از مهم‌ترین مزایای این هدیه تبلیغاتی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آن است. برای مشاهده و خرید انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی مانند لیوان تبلیغاتی سرامیکی، تراول ماگ، لیوان هیتردار، لیوان شیشه‌ای تبلیغاتی و …به وبسایت صبح آگهی مراجعه کنید.

سازه‌های نمایشگاهی

سازه‌های نمایشگاهی از ملزومات برگذاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها هستند که وظیفه‌ی انجام تبلیغات، دکوراسیون غرفه ها، واحدهای اداری و تجاری و… را دارند. این سازه‌ها امکان تغییر در طراحی و چاپ دارند که در کنار یکدیگر غرفه‌ی منحصر به فردی را برای هر برندی تشکیل می‌دهند. محل برپایی سازه‌های نمایشگاهی یا همان غرفه‌، فضایی از یک نمایشگاه است که به هر کسب و کار اختصاص دارد که در آن قصد معرفی برند و خدمات خود را دارد. در نتیجه استفاده از سازه‌های نمایشگاهی به شما امکان معرفی و تبلیغ بهتر خدمات برندتان را می‌دهد. این سازه‌ها باعث آشنایی مخاطبین با شما شده در نتیجه بازدهی موثری در روند کسب و کار شما خواهند داشت.

پرچم تبلیغاتی

از پرچم‌های تبلیغاتی می‌توان تقریباً در هر مکان و زمانی برای تبلیغات استفاده کرد. این پرچم‌ها به راحتی قابل حمل هستند و می‌توانند برای تبلیغات، افتتاحیه نمایشگاه یا قرارگیری در غرفه برای برند استفاده شوند. پرچم تبلیغاتی به انواع مختلفی تقسیم می شود که می توان به پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز و پرچم ساحلی بادبانی اشاره کرد. پرچم‌های رومیزی به علت قرار گرفتن بر روی میز های پیشخوان و میزکار در دید مستقیم مخاطب قرار دارند که روش خوبی برای تبلیغات می باشد. پرچم های تشریفاتی مناسب برای کنفرانس ها، ورودی هتل ها، سالن اجتماعات، مناسبت های خاص و … می باشند. پرچم‌های اهتزاز نیز برای فضا های باز استفاده می‌شوند و به دلیل پایه های بلند در دیدرس همه قرار می گیرد. پرچم های ساحلی نیز مناسب برای ورزشگاه ها، فروشگاه ها، نمایشگاه‌های بین المللی و … می‌باشد. چاپ پرچم صبح آگهی یک راه عالی و کم هزینه برای جلب توجه مردم به لوگو، برند و اطلاعات شرکت شما در نمایشگاه می‌باشد.

سفارش هدایای تبلیغاتی صبح آگهی

سفارش و توزیع هدایای تبلیغاتی نقش خیلی زیادی در افزایش فروش و بازگشت سرمایه برای شما خواهد داشت. اگر شما دارای یک کسب و کار و برند خاصی هستید و یا در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنید، می‌توانید با سفارش هدایای تبلیغاتی و توزیع آن در زمان مناسب به مخاطبین خود از تاثیر به سزای این گونه تبلیغات برخوردار شوید. از آنجایی  که همه افراد به دریافت هدیه علاقه‌مند هستند، پس از دریافت هدایای تبلیغاتی احساس رضایت و اعتماد خاصی را نسبت به برند مربوطه پیدا خواهند کرد.

اگرقصد سفارش هدایای تبلیغاتی جدیدی را دارید ، بی‌تردید باید بودجه‌ی مناسبی را برای این هدایا در نظر بگیرید. کیفیت و طراحی منحصر به فرد این هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید. شما می‌توانید برای ثبت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی متنوع به سایت صبح آگهی مراجعه کنید. همچنین برای استعلام قیمت هدایای تبلیغاتی صبح آگهی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: