April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۰۰۳
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
0

کارخانه بوش از پیشرفته‌ترین و معروف‌ترین کارخانه‌های نسل جدید ساخت دریل‌ مگنت در آلمان است. دریل ۳۲ صنعتی بوش آلمان مدل GBM32-4 با موتور بسیار پرقدرت 1500 وات با قابلیت قلاویززنی، چهار دور دیمری، کليد چپ و راست برای تغيير جهت گردش دريل، مناسب کار با مته‌های گردبر از سايز 12 تا 50 میلی‌متر می‌باشد و اتصال ایمنی مکانیکی، محافظت از اپراتور، پایه مورس مخروطی، نگهدارنده ابزار همه کاره از امکانات جانبی این دریل صنعتی است.

قیمت دریل بوش 32

درباره بوش

معرفی دریل بوش GBM32-4 را با شرح مختصری از شرکت تولید کننده آن آغاز می‌کنیم. کارخانه بوش از پیشرفته‌ترین و مشهورترین کارخانه‌های ساخت دریل، دریل‌مگنت و ابزار برقی در آلمان است. تولیدات این کارخانه آلمانی به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر می شود و برای ولتاژهای برقی مختلف موجود است. محصولات BOSCH در سراسر جهان به اثبات رسیده است.

استحکام ماشین آلات صنعتی بوش در سایت‌ها و کارگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای آشنایی با دریل ۳۲ صنعتی و این کارخانه با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.

مشخصات دریل GBM32-4

دریل بوش GBM32-4 به عنوان تنها دریل ۳۲ صنعتی موجود در بازار که دارای دور چپ و راست می‌باشد مناسب سوراخ‌کاری و پیچ کردن چوب، آلومینیوم و فولاد بوده و به دلیل وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان به سایت، مجهز بودن به دسته قابل تنظیم همراه با گیره آلومینیومی و قابلیت تطابق با محل سوراخ‌کاری، محبوب کارکنان کارگاه‌ها است.

در ادامه معرفی دریل 32 صنعتی دریل بوش مدل GBM32-4 باید به این نکته نیز اشاره شود که این دریل هم قابلیت کار دستی را دارد و هم قابلیت سوار شدن روی پایه مغناطیسی یا همان پایه مگنتی. با سوار شدن روی پایه مگنت به یک دریل مگنت آلمانی با کیفیت دست پیدا خواهید کرد. فروشگاه آنلاین دریل مگنت با گردهم‌آوری پایه مگنتی های ایرانی و آلمانی در کنار هم، این امکان را برای خریداران این دریل فراهم آورده است.

قیمت دریل بوش 32

در معرفی دریل بوش GBM32-4 باید گفت دریل ۳۲ صنعتی بوش آلمان با موتور پرقدرت 1500 وات مناسب سوراخ‌کاری و پیچ کردن چوب، آلومینیوم و فولاد در صنایع ساخت و ساز فلز و چوب، ساخت ماشین آلات صنعتی، و ساخت خودرو است و به دلیل وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان به سایت، مجهز بودن به دسته قابل تنظیم همراه با گیره آلومینیومی و قابلیت تطابق با محل سوراخ‌کاری، محبوب کارکنان کارگاه‌ها است. دریل بوش GBM32-4 توانایی سوراخکاری بر روی انواع زاویه‌های سطوح فلزی با مته ته کونیک مورس 3 تا سایز 32 میلی‌متر و مته گردبر تا سایز ۱۰۰ میلی متر را دارد.
از دیگر قابلیت های این دریل ۳۲ صنعتی می توان از توانایی قلاویززنی و خزینه زنی نام برد.

سوراخکاری با مته گردبر موجب تسریع عملیات سوراخکاری شده و با صرف توان کمتری از موتور دستگاه برش فلز انجام می‌شود. به همین دلیل استفاده از دریل مگنت برای صنایع فولادی مانند سوله‌سازی، راه‌سازی، کشتی‌سازی و ... به امری واجب و غیرقابل انکار تبدیل شده است. دریل مگنت‌های شرکت بوش (BOSCH) به دلیل کیفیت بالا و موتور آلمانی از بهترین‌های موجود در بازار هستند. به همین دلیل کارشناسان فنی فروشگاه دریل مگنت خرید دریل بوش GBM32-4 را به شما پیشنهاد می‌کنند.

دریل بوش GBM32-4 با گارانتی ۱۲ ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

ویژگیهای فنی دریل بوش 32

  • توان: 1500 وات
  • حداکثر سوراخ‌کاری: چوب ۱۰۰ میلی‌متر, آلومینیوم ۶۰ میلی‌متر, آهن و استیل ۳۲ میلی‌متر
  • مدل: دو دور گیربکسی, سه نظام دستی‎
  • سرعت اول: 120 دور در دقیقه
  • سرعت دوم: 185 دور در دقیقه
  • سرعت سوم: 265 دور در دقیقه
  • سرعت چهارم: 420 دور در دقیقه
  • مته ته کونیک: مورس ۳ تاسایز ۳۲ میلی‌متر
  • وزن: ۶.۴ کیلوگرم
  • مناسب برای: صنایع ساخت و ساز فلز و چوب، ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت خودرو
  • مجهز به: چرخش معکوس
  • ویژگی‌ها: شروع به کار نرم جهت کنترل بهتر دریل, دارای سیستم اضافه بار حرارتی برای حفاظت از ماشین و کاربر, امکان سوراخ‌کاری دقیق با سرعت ثابت و کنترل گشتاور, کلاچ ایمنی مکانیکی جهت ایمنی کاربران, دارای اتصال‌های مخروطی مورس (Morse tapper) و (versatile spindle)
  • ساخت: کشور آلمان

قیمت دریل بوش 32

قیمت دریل بوش 32

در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز و تحریم‌ها امکان خرید ابزارآلات صنعتی اروپایی در ایران با مشکلات زیادی همراه بوده است. فروشگاه آنلاین دریل مگنت در این میان توانسته است با دریافت نمایندگی فروش دریل مگنت‌های بوش، جپسون، ایبن‌اشتاک، اف ای پاورتولز و بی دی اس شرایطی را فراهم کند تا همچنان صنعتکاران داخلی بتوانند از ابزارآلات اروپایی با قیمت مناسب استفاده کنند. قیمت دریل مگنت بوش در مقایسه با کارایی و کیفیت بالای قطعات و ساخت آن بسیار مقرون به صرفه است و انتخابی هوشمندانه برای پروژه های سازه‌های فلزی، صنایع نفت و گاز،‌ ساختمان سازی و … می‌باشد.

قیمت دریل بوش GBM32-4 باتوجه به سوراخکاری با مته گردبر تا سایز 50 میلی‌متر و مته ته کونیک تا سایز 23 میلی‌متر و قلاویززنی تا سایز M22 موجب شده تا در کنار ویژگی‌های ذکر شده در بالا یک دستگاه همه کاره برای سوراخکاری باشد و این دریل مغناطیسی را به دریلی محبوب و کارآمد در بین صنعت کاران تبدیل نموده است.

دریل بوش GBM32-4 با طراحی ارگونومیک، ساخت مقاوم و قابلیت تبدیل به دریل مگنتی برای انجام سوراخکاری در شرایط سخت، دشوار و سنگین بسیار مناسب است.

قیمت دریل بوش 32

محافظت از مته گردبر

یکی از مهمترین نکاتی که باید در استفاده از دریل 32 صنعتی بوش مدل GBM32-4 رعایت شود، محافظت و نگهداری از مته گردبر آن می‌باشد. روغن یا آب صابون در سوراخکاری موجب روان نمودن درون مته و محل سوراخکاری و در نتیجه طول عمر مته خواهد شد.

توقف تولید دریل 32 صنعتی بوش

طبق اعلام رسمی سایت بوش، تولید دریل 32 مدل GBM32-4 متوقف شده‌است و دیگر تولید نمی شود، بنابراین باید ضمن نگهداری و استفاده‌ی درست از این دستگاه در صورت خرابی کامل و یا اتمام موجودی این دریل مگنتی به دنبال جایگزین مناسبی برای آن بود.

کارخانه ایبن اشتاک از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های نسل جدید ساخت دریل‌مگنت در آلمان است. دریل مگنت مدل EHB 32/4.2 به عنوان تنها دریل ۳۲ موجود در بازار که دارای دور چپ و راست می‌باشد مناسب سوراخ‌کاری و پیچ کردن چوب، آلومینیوم و فولاد بوده و به دلیل وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان به سایت، مجهز بودن به دسته قابل تنظیم همراه با گیره آلومینیومی و قابلیت تطابق با محل سوراخ‌کاری، محبوب کارکنان کارگاه‌ها است. قیمت دریل صنعتی EHB 32/4.2 با موتور اصل آلمانی از مزایای خرید آن محسوب می‌شود. با خرید دریل صنعتی EHB 32/4.2 امکان سوراخکاری با مته گردبر از سايز ۱۲ تا ۱۲۰ میلی‌متر را دارید.

دریل ۳۲ صنعتی ایبن اشتاک آلمان مدل EHB 32/4.2 با موتور بسیار پرقدرت ۱۷۰۰ وات با قابلیت قلاویززنی، چهار دور دیمری، کليد چپ و راست برای تغيير جهت گردش دريل، مناسب کار با مته‌های گردبر از سايز ۱۲ تا ۱۲۰ میلی‌متر می‌باشد.

کارخانه ایبن اشتاک آلمان از سال ۱۹۱۹ یعنی ۱۴ سال قبل از بوش اولین دریل دستی آرمیچری خود را به دنیای صنعت معرفی کرده است. بنابراین می‌توان از ایبن اشتاک به عنوان قدیمی‌ترین و تولیدکننده دریل نام برد، زیرا تمام فعالیت خود را بر روی ساخت دریل های ارمیچری و ابزار های هم خانواده آن قرار داده است. این تجربه طولانی مدت به همراه تکنولوژی برتر آلمان این شرکت را تبدیل به یک تولیدکننده دریل و دریل مگنت پیشرفته در دنیا کرده است تا جایی که موتور دریل مگنت های اف ای و … توسط این شرکت تولید می‌شود.

دریل مگنت بوش 32 را از کجا بخریم؟

ضروری‌ست که با شناخت نمایندگی‌های اصلی فروش دریل مگنت مانند فروشگاه تخصصی دریل مگنت که از سال۱۳۷۰ با نام ابزار برقی رحمانی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است خریدی مطمئن داشته باشید. فروشگاه تخصصی دریل مگنت تاکنون نیز به عنوان تنها تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت (کلینیک ابزار) در ایران و نمایندگی فروش و تعمیرات برندهای معتبر اروپایی مانند بوش آلمان، اف ای پاورتولز هلند، ایبن اشتاک آلمان، بی دی اس آلمان و جپسون بلژیک مشغول به فعالیت است. خرید دریل مگنت بوش GBM32-4 با گارانتی 12 ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

امروز به غیر از فروشگاه آنلاین دریل مگنت، فروشگاه‌های مته سرا (فروش مته گردبر دریل مگنت) و کلینیک ابزار (تعمیرات تخصصی ابزارآلات برقی) که از زیرمجموعه‌های این فروشگاه هستند با کارشناسان مجرب و آشنا به مکانیزم دریل مگنت‌های برتر دنیا آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان خرید دریل مگنت،‌ پایه مگنت،‌ مته گردبر،‌ تعمیرات تخصصی دریل مگنت هستند.

فروشگاه آنلاین دریل مگنت نماینده فروش محصولات بوش در ایران با ارائه خدمات تخصصی فنی به خریداران است. دریل مگنت‌های گردبر از سایز ۳۰ تا ۵۰،‌ پایه مگنت و ... در سایت دریل مگنت در دسترس است.
برای خرید دریل‌های مغناطیسی و دیگر محصولات ذکرشده در بالا با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: