April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۰۰۷
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
رئیس جمهور گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت آشکار و اثبات کرده، تصویری که صهیونیست‌ها تلاش می‌کردند از قدرت بازدارندگی ادعایی خود نمایش دهند، واقعی نیست.

پیروزی‌های جبهه مقاومت نشان داد ادعای صهیونیست‌ها درباره قدرت بازدارندگی‌شان واقعی نیست

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس و جمعی از اعضای بلندپایه دفتر سیاسی حماس، با تبریک موفقیت‌های اخیر جبهه مقاومت فلسطین و تاکید بر اینکه این پیروزی‌ها نشان داد که امروز ابتکار عمل در دست این جبهه است، گفت: نشانه‌ها گواه آن است که امروز جریان مقاومت از هر زمانی قوی‌تر و دشمنان این جبهه در جایگاهی ضعیف‌تر از هر زمان دیگری هستند. همچنین پیروزی‌های جبهه مقاومت آشکار و اثبات کرده، تصویری که صهیونیست‌ها تلاش می‌کردند از قدرت بازدارندگی ادعایی خود نمایش دهند، واقعی نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه انسجام و یکپارچگی گروه‌های مختلف جهادی در فلسطین ذیل بیرق مقاومت، عطیه‌ای الهی است که باید آن را حفظ و برای ارتقای آن تلاش کرد، افزود: امروز جبهه مقاومت، نه فقط در سرزمین‌های اشغالی، بلکه در منطقه و حتی در عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت و شرایط به نفع خود و به زیان جریان سلطه است.

رئیسی همچنین با بیان اینکه امروز نگاه‌های سیاسی چه از درون فلسطین و چه از بیرون، نسبت به رویارویی‌ها در این سرزمین به یک انسجام و یکپارچگی رسیده است، اظهار داشت: امروز حتی کسانی که روزگاری به دنبال مذاکره و توافق با رژیم صهیونیستی و حامیانش بودند، عمیقا به این تحلیل و نتیجه رسیده‌اند که کوتاه آمدن و مذاکره با این رژیم بی‌فایده بوده و تنها راه ممکن برای مواجهه با آن مقاومت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دیگر هیچ‌کس به رژیم صهیونیستی و حامیانش کوچک‌ترین اعتمادی ندارد و این نیز دستاورد بزرگ دیگری برای جریان مقاومت است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت فلسطین همواره باور داشتند که صهیونیست‌ها و حامیان‌شان به هیچ وجه به هیچ میثاقی پایبند نیستند، اما امروز این نکته برای همه جهانیان روشن شده است.

رئیسی مهمترین مسئله جهان اسلام را آزادی قدس و هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین و خنجر زدن از پشت به جریان مقاومت دانست و گفت: حامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال عادی‌سازی رابطه برخی کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی هستند، بدانند که این کار برای آن رژیم امنیت‌آفرین نخواهد بود و این کشور‌ها نیز بدانند که این کار برای آن‌ها فقط باعث تولید نفرت از سوی مردم خودشان و ملت‌های مسلمان خواهد شد.

آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز قدردانی خود و مردم فلسطین از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از آرمان آزادی قدس شریف اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت نه فقط در غزه، بلکه در کرانه باختری، سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ و حتی در میان فلسطینیان و دوست‌داران فلسطین در خارج از این سرزمین در حال گسترش و تقویت است.

هنیه با تاکید بر اینکه امروز به سطوح پیشرفته‌ای از قدرت و توان مقاومت دست یافته‌ایم، تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های بزرگ و مهم جبهه مقاومت در فلسطین، رسیدن به انسجام، یکپارچگی و هماهنگی بسیار بالا میان همه گروه‌های جهادی است که نمونه آن را در نبرد ۵ روزه اخیر گروه‌های فلسطینی با رژیم صهیونیستی شاهد بودیم؛ ما این نبرد را از یک اتاق عملیات مشترک و بسیار دقیق هدایت و مهندسی کردیم.

وی با بیان اینکه امروز فلسطین به بخشی از جریان یکپارچه و پیوسته مقاومت در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های مقاومت گروه‌های جهادی فلسطینی و حتی دیگر بخش‌های جریان مقاومت در نبرد اخیر در اختیار گروه‌های حاضر در صف اول مقابله با صهیونیست‌ها بود و ما دیدار‌ها و جلسات هماهنگی مستمر میان همه گروه‌ها از حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین تا حماس و دیگر گروه‌های جهادی فلسطینی داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: