کد خبر: ۳۹۸۰۴۳
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
با توافق وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بیمه‌ای کشور به مدت یک سال دیگر بین دو طرف تمدید شد.

قرارداد وزارت آموزش و پرورش و بیمه دانا یك سال دیگر تمدید شد

به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در مراسم تمدید تفاهم‌نامه کلیه امور بیمه‌ای وزارت آموزش و پرورش با بیمه دانا که بعدازظهر۳۰ خردادماه جاری بین دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و دکتر صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه به امضاء رسید، امکان خدمت‌رسانی بیمه دانا به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای این شرکت به مدت یک سال دیگر فراهم شد.
در این مراسم دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از تمدید تفاهم‌نامه بیمه‌ای با جامعه بزرگ فرهنگیان کشور، به تجارب و سوابق خدمتی این شرکت به کارکنان وزارت آموزش و پرورش طی سال گذشته اشاره و تأکید کرد: بیمه دانا با داشتن داشتن ۸۵ شعبه در سراسر کشور و بالغ بر سه هزار نماینده فعال در شبکه فروش، ۱۶۰ پزشک معتمد و ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سطح کشور، در طول سال گذشته کوشید تا با ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان سراسر کشور، در جهت ارتقای خدمات درمانی این قشر فرهیخته، کارنامه قابل قبولی را از خود برجای گذارد.
وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه از تاریخ اول تیرماه سال‌جاری به مدت یک سال دیگر اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم با خدمات ارائه شده به فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور، همواره شاهد ارتقای سطح خدمات درمانی به کارکنان شریف وزارت آموزش و پرورش باشیم.
مدیرعامل بیمه دانا، ارائه نرخ بدون حاشیه سود، افزایش سقف تعهدات در بخش عینک و دندان‌پزشکی و تعدیل نرخ فرانشیز را از مشخصات قرارداد سال جدید عنوان و ابراز امیدواری کرد: در سال پیش‌رو با تلاش مضاعف کارکنان بیمه دانا و همکاری گروهی آنها، شاهد ارائه و ارتقاء سطح خدمات درمان تکمیلی به فرهنگیان کشور باشیم.
در این مراسم دکتر صادق ستاری‌فرد معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش نیز با تشریح روند تمدید قرارداد با بیمه دانا و سوابق درخشان این شرکت بزرگ بیمه‌ای در کشور، به خصوص خدمات ارائه شده این شرکت در طی سال گذشته که رضایتمندی اکثریت فرهنگیان کشور را در پی داشت، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری شاهد افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد و ارتقای سطح خدمات درمانی این شرکت به جامعه پرتلاش فرهنگیان در اقصی نقاط کشور باشیم.
ایشان همچنین با اشاره به اهداف و رسالت این وزارتخانه در ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای به جامعه فرهنگیان کشور اظهار داشت: خوشبختانه طبق نظرسنجی‌های انجام شده از جامعه ۳۵۰ هزار نفری معلمان کشور، میزان رضایتمندی فرهنگیان از شرکت بیمه دانا بسیار مطلوب بوده که این امر حاکی از توانمندی این شرکت بزرگ بیمه‌ای در ارائه خدمات بیمه‌ای به قشر فرهیخته معلمان است.
وی با قدردانی و تشکر از بیمه دانا بابت خدمات درمانی ارائه شده به معلمان، به رسالت و مسئولیت اجتماعی این شرکت بیمه‌ای نیز اشاره کرد و افزود: بیمه دانا علاوه بر انجام تعهدات بیمه‌ای خود، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز گام‌های ارزشمند و مثبتی برداشته که قابل تقدیر است که این اقدامات، به ویژه در حوزه مدرسه‌سازی و پشتیبانی از نیازمندی‌های دانش آموزان کشور واقعاً جای تشکر و قدردانی دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: