April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۰۵۶
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
در سالروز آغاز جنگ مسلحانه مجاهدین، پلیس آلبانی با حمله به مقر منافقین در شهر دورس موسوم به اشرف ۳، بیش از ۷۰ تروریست عضو این سازمان را بازداشت کرد. همچنین در این درگیری‌ها 36 تن از اعضای این گروهک معاند مجروح شدند، این اتفاق با واکنش گسترده کاربران توییتر مواجه شد.

واکنش کاربران به حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریست

واکنش کاربران - وزارت کشور آلبانی اعلام کرد: عملیات امروز ما مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفته است.

مطابق توافق میان ما و سازمان در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده اند».

از صبح امروز نیروهای پلیس آلبانی برای بازرسی از این قرارگاه برای ساعتی کنترل آن را بر عهده گرفته و ضمن بازرسی دفاتر این سازمان، تمامی سیستم های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن های همراه و… مورد بازرسی قرار گرفت. برخی از وسائل الکترونیکی غیر متعارف از جمله تعدادی پهپاد، توسط پلیس ضبط شدند. نیروهای امنیتی در حین بازرسی با مقاومت و حمله تعدادی از اعضای این سازمان رو به رو شدند.

این در حالیست که دولت فرانسه نیز با برگزای تجمع این گروهک در پاریس مخالفت کرده بود.

این اتفاقات با واکنش گسترده کاربران توییتر مواجه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: