May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۰۹۴
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: بحث تعویض روغن‌های قدیمی خودرو مهم است و قبل از سفر حتما این موضوع باید بررسی و در صورت اینکه روغن خودرو نیاز به تعویض داشت حتما آنرا عوض نمایید.

وی افزود: قبل از سفر این موضوع را بررسی نمایید که آیا جعبه کمک‌های اولیه داخل خودرو هست و اگر نیست حتما نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

سرهنگ شریفی گفت: آیا مثلث خطر درون خودرو دارید و نحوه استفاده از آن را بلد هستید و میدانید در صورت خرابی خودرو باید در چه فاصله‌ای مثلث خطر را در دید دیگر رانندگان قرار دهید.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتما بازو بسته کردن مثلث خطر را یاد بگیرید و در صورت خرابی خودرو در معابر از فاصله ۷۰ متری و در بزرگراه‌ها در فاصله ۱۵۰ متری از خودرو در معرض دید دیگر رانندگان قرار دهید.

وی گفت: بحث داشتن زاپاس خودرو بسیار مهم است و حتما باید داخل خودرو یک زاپاس برای مواقع ضروری و خرابی دیگر لاستیک‌ها وجود داشته باشد.

سرهنگ شریفی گفت: شاید فراموش کرده باشید که باد زاپاس را کنترل نمایید و قبل از سفر حتما صندوق عقب را بالا زده و نسبت به کنترل موارد ذکر شده اقدام نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: