April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۱۵۰
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
صورت های مالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ( ایمپاسکو) منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ در مجمع عمومی عادی سالانه با حضور امیر خرمی شاد، رئیس هیات عامل ایمیدرو ارزیابی و برای پنجمین بار متوالی، از سوی سازمان حسابرسی تایید شد.

تایید صورت‌های مالی ایمپاسکو برای پنجمین سال متوالی

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، خدایار کریم‌نژاد، مدیرعامل ایمپاسکو امروز در نشست مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت با بیان اینکه پارسال شاهد افزایش سودآوری و رشد درآمد‌ها بودیم، گفت: این موفقیت، حاصل مشارکت با بخش خصوصی و فروش محصولات تولیدی، توسعه اکتشافات با تمرکز بر مواد معدنی استراتژیک و ذخایر عمیق و همچنین، ارتقای بهره‌وری و افزایش رقابت پذیری بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی شرکت در سال گذشته، توسعه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی بود که خوشبختانه در همین راستا، رکورد‌هایی تازه‌ای به ثبت رساندیم.


ثبت رکورد تولید در برخی مجتمع‌ها

مدیرعامل ایمپاسکو با اشاره به دریافت ۶ فقره گواهی کشف در سال ۱۴۰۱ به عنوان یکی از دستاورد‌های این شرکت، توضیح داد: ثبت رکورد تولید در برخی از مجتمع‌های تابعه (فروکروم جغتای، سنگ آهک پیربکران، آنتیموان سفیدابه و سرب و روی انگوران)، دستاوردی دیگری بود که همزمان با آن، طرح‌های توسعه‌ای جدیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین طی سال گذشته، در استحصال طلا به رقم قابل توجهی دست یافتیم.


جذب بیش از ۳.۳ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی

کریم نژاد با بیان اینکه اکنون ایمپاسکو در ۲۶ استان، ۱۹ مجتمع، ۶ شرکت و ۲۵ طرح فعالیت می‌کند، تصریح کرد: طی سال گذشته، ۱۵۶ فراخوان، مناقصه و مزایده برگزار کردیم که به تفکیک ۱۱۰ فقره متعلق به ایمپاسکو و ۴۶ فقره متعلق به ایمیدرو بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته، موفق به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری ۴ مجتمع و طرح با جذب بیش از ۳ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی شدیم. جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین و احداث و بهره‌برداری از کارخانه تولید شمش روی، بلوک ۲ معدن کوچکعلی شمالی طبس، معدن سنگ آهن حنار و نیز معدن سنگ تزئینی گدارسرخ و جاجرمی بوده است.


فروش ۲ برابری محصول در برخی شرکت‌های تابعه

مدیرعامل ایمپاسکو با اشاره به موفقیت‌های این شرکت در بخش بازرگانی تصریح کرد: عرضه و فروش بیش از ۲ برابری خاک سرب و روی انگوران در بورس کالا، رشد حداقل ۲ برابری فروش کل مواد و محصولات معدنی و صنعتی و نیز، افزایش ۵ برابری فروش باریت مهدی آباد، از جمله این دستاورهاست.

وی افزود: با ثبت پیشرفت ۸۰ درصدی طرح ارتقای شاخص‌های پایداری محیط زیست، مسئولیت اجتماعی خود را در این بخش تا حدودی ایفا کرده و این مسیر سبز را ادامه خواهیم داد.

منبع: روابط عمومی ایمپاسکو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: