April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۲۰۶
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تهران یک دهم جمعیت کشور را در خود جا داده است و ارائه خدمات به این میزان از جمعیت کار بسیار سختی است.

تهران یک دهم جمعیت کشور را در خود جا داده است

محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: تشکر می‌کنم از زحمات شهرداری تهران که باعث می‌شود امروزه خدمات بیشتری در شهر نسبت به گذشته دریافت کنیم. تهران یک دهم جمعیت کشور را در خود جا داده است و ارائه خدمات به این میزان از جمعیت کار بسیار سختی است.

وی افزود: از ۶۴ مورد زمینه بحران و مخاطرات انسانی و طبیعی تاکنون ۴۴ مورد در کشور ما به وقوع پیوسته است. در مورد شهر تهران هم باید عنوان کرد که شهر تهران با برنامه ساخته نشده است و به خصوص در دهه ۵۰ برنامه ساخت و ساز مشخصی نداشته است، بنابراین اداره شهر به خصوص در بحث بحران دشوار است.

نامی ادامه داد: برای تاب آوری و مقاومت در مقابل بحران‌ها باید در زمینه آموزش بیشتر کار کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: خطر سیلاب را در شهر داریم که به دلیل شیب تهران و تبدیل رودخانه‌ها به بزرگراه تهدید این خطر بیشتر شده است و بحث زلزله نیز به دلیل احاطه شهر توسط گسل‌ها از مهمترین مخاطرات تهدید کننده شهر تهران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: