April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۲۱۱
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
مدیر اکتشاف ایمیدرو از اجرای فرایند تدوین، تایید، تصویب و ابلاغ "فهرست بهای واحد پایه رشته حفاری اکتشافی" با راهبری ایمیدرو خبر داد و گفت: بعد از برگزاری ۲۳ جلسه بررسی؛ فهرست بهاء حفاری با حضور کلیه ذینفعان نهایی و ایمیدرو به عنوان دبیرخانه فهرست بهاء تعیین شد.

تدوین فهرست بهای حفاری اکتشافی معدن با راهبری ایمیدرو/ ایمیدرو دبیرخانه فهرست بهای معدن شد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، احمد فتاحی مجلج که به مناسبت دهه تولید و تجارت سخن می‌گفت، افزود: مسیر تحقق این راهبرد کلیدی؛ با برگزاری جلسات متعدد بین نمایندگان ایمیدرو، سازمان برنامه و بودجه کشور، پیمانکاران اصلی با محوریت نمایندگان اتحادیه حفاران غیرنفتی و کارفرمایان همچون شرکت‌های بزرگ معدنی دولتی و خصوصی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خانه معدن ایران انجام شد.

وی گفت: نحوه استفاده از فهرست بها نیاز به آموزش دارد و در این زمینه دبیرخانه فهرست بهای معدن؛ نخستین دوره آموزش نحوه استفاده از فهرست بهای حفاری اکتشافی طی ۳۰ خرداد سال جاری با همکاری مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو برگزار شد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو افزود: در این دوره آموزشی، ۶۴ نفر از کارشناسان ستادی (کارفرمایان)، مشاوران (ناظر) دارند و پیمانکاران (مجری) شرکت کردند. این نخستین دوره آموزشی فهرست بهای حفاری اکتشافی بود که دوره مذکور برای اکثر ذینفعان مجددا برگزار و تکمیل می‌شود.


برنامه ساخت اپلیکیشن فهرست بهای حفاری اکتشافی

دبیر"دبیرخانه فهرست بهای حفاری اکتشافی" عنوان کرد: به منظور تسهیل در استفاده از فهرست بهای مذکور، تولید اپلیکیشن مربوطه، در شمار برنامه آتی دبیرخانه قرار دارد.

فتاحی مجلج اعلام کرد: با توجه به اجرای برنامه‌های حوزه اکتشاف و حفاری توسط ایمیدرو از سال ۹۲، حمایت و توانمندسازی بخش، در محور برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، توسعه امور نظام اجرایی مشاوران و پیمانکاران در دستور کار ایمیدرو است و فعالیت این دبیرخانه همسو با تحقق این مهم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: