April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۱۸
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹
0
سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: ۹۶۶ اکیپ سیار در کل کشور مشغول بازرسی و آماده خدمت رسانی هستند.

۹۶۶ اکیپ در روز عید قربان آماده خدمت رسانی هستند

 امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این جایگاه‌ها با هماهنگی دفتر نمایندگی، ولی فقیه ۴۵۰ اداره دامپزشکی در تهران و شهرستان‌های کشور آماده خدمت رسانی برای ذبح دام در روز عید قربان اند، گفت: این خدمت رسانی در تهران یک روز قبل از عید قربان یعنی چهارشنبه و در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها در روز پنجشنبه انجام می‌شود.

او گفت: حدود ۸۵۰ جایگاه ثابت در سطح کشور در محل‌های تعیین شده با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی، سازمان میادین شهرداری تهران و سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی اقدام به عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده می‌کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی کشور گفت: ۹۶۶ اکیپ سیار هم در کل کشور برای بازرسی و معاینه دام، آماده خدمت رسانی به شهروندانی اند که مایل به ذبح دام خود در محل هستند.

او افزود: در روز عید قربان ۱۱۶۵ دامپزشک، ۱۶۲۷ بازرس بهداشتی گوشت و ۶۰۵ ناظر شرعی دفتر، ولی فقیه در سطح کشور حضور دارند.

مشاور معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: در تهران ۲۱ جایگاه عرضه بهداشتی دام دایر است که از این تعداد ۳ جایگاه در طول سال ثابت است، ۱۳ جایگاه به صورت موقت برای روز عید قربان و ۵ جایگاه هم مخصوص کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی است.

اسدی گفت: همه‌ی خدمات مربوط به بازرسی، معاینه و ذبح شرعی دام برای شهروندان در روز عید قربان رایگان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: