April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
داستانی در دیدار با سفرای ایران در ۴ کشور:
کد خبر: ۳۹۸۳۳۲
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اعلام کرد: آماده جذب سرمایه‌گذاران خارجی هستیم و امیدواریم سفرای ایران در کشورها؛ مزیت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه عظیم اقتصادی را به گوش جهانیان برسانند.

منطقه اقتصادی خلیج فارس آماده جذب سرمایه‌گذار خارجی است

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، کامران داستانی در دیدار با سفرای ایران در کشور‌های آذربایجان، کنیا، ازبکستان و بلغارستان افزود: این منطقه یکی از مستعدترین مناطق برای تولید و صادرات مواد معدنی است.

وی گفت: در این منطقه اقتصادی استاندارد‌های جهانی رعایت می‌شود و اگر چنین نبود کشور‌های متعددی در دنیا خریدار محصولات ما نبودند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس همچنین خواستار بسترسازی و بررسی راه‌های افزایش صادرات از این منطقه اقتصادی به کشور‌های هدف شد.

پس از پایان این نشست گروه اعزامی سفیران منتخب جمهوری اسلامی ایران از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بازدید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: