حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک:
کد خبر: ۳۹۸۳۳۶
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
سرپرست مدیریت فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور فعال در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) ضمن معرفی خدمات هوشمند این سازمان در بازارگاه تحول دیجیتال سازمان، آماده همکاری و استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال در زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپ‌های ایرانی است.

الکامپ بیست‌وششم؛ فرصتی مناسب برای همکاری استارت‌آپ‌ها و سازمان تأمین‌اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، بهروز کتابی اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی در رویکرد در‌های باز خود، به‌دنبال استفاده از توانایی زیست‌بوم نوآوری کشور و شرکت‌های فعال در این حوزه برای جذب راهکار‌ها و خدمات خلاقانه در مسائل پیچیده خود است و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در نمایشگاه الکامپ به‌طور مستقیم، خدمات خود را برای مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه مربوطه ارائه دهند.

وی با اشاره به خدمات متنوع سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش بیمه‌ای گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه‌هایی نظیر نقشه (GIS)، تشکیل پرونده کارگاهی هوشمند، محاسبه پرونده هوشمند، تعیین ضریب هوشمند پیمان قبل از انعقاد قرارداد، اجرای هوشمند ماده ۳۷ قانون تأمین‌اجتماعی، انتقال کسور سوابق حق‌بیمه از سازمان به سایر صندوق‌ها و بالعکس، بازرسی الکترونیک هوشمند و حسابرسی دفاتر قانونی آمادگی همکاری با استارت‌آپ‌ها را دارد.
کتابی ادامه داد: در حوزه درمان نیز سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه‌های بیمارستان هوشمند، طرح پزشکی از راه دور (تله‌مدیسین)، اینترنت اشیاء پزشکی، داروخانه خانواده و همچنین کنترل کیفی آزمایشگاه (QC) خواستار همکاری با استارت‌آپ‌ها است.
سرپرست مدیریت فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای استارت‌آپ‌ها است تا با معرفی توانمندی‌های خود در حوزه‌های موردنیاز، به همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی وارد شوند. از فعالان این حوزه دعوت می‌کنیم که با ثبت‌نام در سامانه‌ای که برای این موضوع طراحی شده است، قابلیت‌های خود را معرفی کنند تا در بازه زمانی چهارم الی هفتم تیرماه، زمان مناسب برای ارائه طرح‌ها در پیچ‌استارت‌آپ تأمین‌اجتماعی هوشمند که در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ برای آنان فراهم شود.
وی افزود: تا روز دوم برگزاری بیش از ۷۰ شرکت از طریق وب‌سایت رویداد به آدرس jameino.ir/smart-tamin نسبت به ارائه خدمات و محصولات خود در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی ابراز تمایل کرده‌اند که فرایند تعامل با شرکت‌ها با حضور فعال مدیران سازمان و شرکت‌های زیرمجموعه در حال انجام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: