May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۶۱
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
0

یافتن بهترین برندهای تولید چیلر در جهان کمک می‌کند تا درحین خرید این محصول بتوانید انواع باکیفیت آن را از انواع تقلبی تشخیص دهید. به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم تا با بررسی کاربرد این محصول، انواع آن و همچنین معرفی بهترین برندها در تولید چیلر، شما را بیش‌تر با این دستگاه‌ها آشنا کنیم تا اگر قصد خریداری آنها را دارید با اطلاعات کامل‌تری اقدام کنید.

چیلر چیست؟

چیلرها از مهم‌ترین دستگاه‌ها برای تهویه هوا محسوب می‌شوند که در محیط‌های اداری، تجاری، مسکونی، صنعتی و کارگاهی برای خنک‌کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چیلر یک سیستم سرمایشی بسیار بزرگ بوده که برای محیط‌های با متراژ بالا قابل استفاده است. فرایند کار این دستگاه به این صورت است که آب را با دمای معینی دریافت کرده و سپس دمای آن را پایین می‌آورد و به سیستم فن‌کویل‌ و هواساز برمی‌گرداند تا هوای ساختمان‌ها را مطبوع و خنک کند.

این دستگاه‌ها شامل ۴ جزء اصلی کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اوپراتور است که با کمک آنها تهویه هوا را انجام می‌دهد. این فرایند به این صورت است که در کمپرسور دمای هوا افزایش می‌یابد و سپس آن را وارد کندانسور می‌کند تا گرمای آن از دست برود.

بهترین برندهای تولید چیلر در جهان

پس از آن وارد شیر انبساط شده و فشار مایع کم می‌شود. در آخر اوپراتور محیط را برای انتقال حرارت بین آب و مبرد مهیا می‌کند تا درنهایت هوا تهویه شود.

مزایای چیلر

این سیستم خنک‌کننده دارای مزیت‌های متعددی است که باعث می‌شود تا اکثر افراد برای خنک‌کردن محیط‌های بزرگ و گسترده از آن استفاده کنند. در این بخش برخی از مزایای آن را بازگو می‌کنیم.

  • اولین مزیت این دستگاه این است که نگهداری آن بدون هزینه است و تنها کاری که باید برای نگهداری آن انجام داد این خواهد بود که هر چند وقت یکبار اجزای داخلی آن را تمیز کنید. تمیز‌کردن چیلر کمک می‌کند تا آلودگی‌ها از درون آن خارج شده و رسوب انباشته نشود.
  • از دیگر مزایای این چیلرها، آن است که در شرایط آب‌‌وهوایی و اقلیمی مختلف عملکرد خود را حفظ می‌کنند و به همین خاطر در اکثر نقاط و محیط‌ها قابل استفاده هستند و محدودیتی از این نظر ندارند.
  • همچنین هزینه مصرف آب چیلرهایی که توسط بهترین برندهای تولید چیلر در جهان تولید شده‌اند، پایین است و از این نظر می‌تواند در مصرف انرژی و هزینه‌ها صرفه‌جویی کند.
  • نصب آسان یکی از مزیت‌های دیگر چیلرها است. بنابراین، شما به‌هنگام نصب این دستگاه نیاز به نیروی انسانی زیاد ندارید درنتیجه هزینه‌ای بابت نصب آن پرداخت نمی‌کنید.
  • ایمنی بالا از دیگر مزایای این محصول است که باعث می‌شود تا احتمال خطرات جانی و مالی به حداقل کاهش یابد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های چیلرهای تولیدشده توسط بهترین برندهای تولید چیلر در جهان این است که این دستگاه‌ها بسیار کم‌صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند و به همین خاطر بسیار مناسب برای ساختمان‌های مسکونی یا اداری هستند.

4 برند معروف در تولید چیلر

شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه چیلرها کرده‌اند و انتخاب از میان انبوه آنها کار دشواری است. به همین خاطر در این قسمت به معرفی ۴ برند که بهترین برندهای تولید چیلر در جهان هستند می‌پردازیم تا اگر قصد خرید دارید، محصول یکی از این برندها را تهیه کنید.

  • برند میدیا: میدیا که توسط یک شرکت چینی به‌وجود آمده یکی از برندهای پیشرو در صنعت تولید چیلرها است. شرکت مدیا (Midea) در تولید محصولاتی مانند کولرهای اسپیلیت، داکت اسپلیت، چیلرهای مرکزی، مینی چیلر، فن کویل، VRF و روفتاپ پکیج‌ها فعالیت دارد.

محصولات میدیا با بهترین متریال تولید شده و کیفیت بسیار بالایی در میان انواع محصولات هم‌رده خود دارد و علاوه‌بر آن قیمت چیلر میدیا بسیار مناسب خواهد بود. به همین خاطر است که در ایران بسیار پرفروش هستند.

  • برند گرین: گرین یک برند ایرانی است که با آخرین استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید انواع چیلرها کرده و محصولات آن با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.
  • برند ال‌جی: این برند که ساخت یک شرکت کره‌ای است بسیار معروف بوده و علاوه‌بر چیلر بسیاری از لوازم خانگی را نیز تولید می‌کند. چیلرهای ال‌جی با محیط زیست سازگار بوده و برای لایه اوزون بی‌خطر هستند.
  • برند فراست: شرکت فراست که در ایتالیا به‌وجود آمده سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه چیلر دارد و محصولات آن به اکثر کشورها نیز صادر می‌شود. ایران نیز یکی از کشورهای واردکننده چیلرهای ایتالیایی فراست است.

نکات مهم در خرید چیلرها

در خرید چیلرها فاکتورهای مهمی را باید مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک محصول باکیفیت و بادوام تهیه کنید. اولین فاکتور توجه به ابعاد محیطی است که می‌خواهید چیلر را در آن نصب کنید زیرا چیلرها دارای ابعاد مختلفی هستند و هرکدام را باید باتوجه به فضای خود سفارش داده و خریداری کنید.

علاوبر آن، توجه به ابعاد محیط مورد نظر مهم است تا براساس آن، ابعاد چیلر و ظرفیت آن را انتخاب کرد. هرچه محیط بزرگ‌تر باشد باید چیلری با ظرفیت بالاتر خریداری کنید.

یکی از عواملی که بهترین برندهای تولید چیلر در جهان به آن توجه دارند، مواد اولیه به‌کار ‌رفته در تولید این دستگاه است زیرا اگر اجزای آن دارای کیفیت مطلوب باشند، دستگاه نیز عمر طولانی‌تری خواهد داشت و بادوام‌تر است.

همچنین شرکت تولیدکننده این تجهیزات بسیار مهم است. در این مقاله بهترین برندهای تولید چیلر در جهان را معرفی کردیم تا شما بتوانید درحین خرید، انتخاب راحت‌تری داشته باشید. بنابراین، اگر قصد خرید این دستگاه را دارید به برند تولیدکننده آن توجه کافی داشته باشید.

نکته مهم دیگر ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه است که اکثر نمایندگی‌های معتبر این ضمانت‌نامه را به شما اعطا می‌کنند تا در صورت بروز مشکل با آنها تماس گرفته و از خدمات پس از فروش این فروشگاه‌ها بهره‌مند شوید.

بهترین برندهای تولید چیلر در جهان

جمع‌بندی ‌

بهترین برندهای تولید چیلر در جهان را در این مقاله از نظر گذراندیم که یکی از بهترین آنها برند میدیا است. این برند علاوه ‌بر چیلر، محصولات دیگری نیز تولید کرده و سابقه طولانی در این زمینه دارد. به همین خاطر محصولات عرضه‌شده توسط آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

یکی از نمایندگی‌ها و فروشندگان این برند، شرکت "تهویه سپیدار" است که سابقه فروش طولانی در این زمینه دارد. اگر قصد خرید چیلر را دارد می‌توانید با مراجعه به آدرس وب‌سایت این شرکت انواع باکیفیت آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: