April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۶۶
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده تنها باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌ انجام شود.

ثبت نام متقاضیان اسقاط خودرو‌ تنها از طریق سایت ستاد نوسازی ناوگان

مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودرو‌های فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به‌عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده رایگان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودرو‌های فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان اینکه مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، تاکید کرد: پذیرش متقاضیان اسقاط خودرو‌های فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

سالاریه همچنین گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: