April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۴۴۲
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
سردار تنگسیری گفت: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

آمریکایی‌ها زبان اقتدار ‌سپاه را در خلیج فارس و تنگه هرمز ‌می‌فهمند

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از قرارگاه راهبردی کربلا «پایگاه منتظران شهادت» بازدید و در سخنانی اظهار داشت: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان، گفت: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مرز‌های اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند. عزت کنونی کشور ما ثمره ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهدا است.

در ادامه این بازدید سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه نیز در اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت تمام مانند «ید واحده» در برابر اهریمن زمان یعنی آمریکای جهانخوار ایستاده است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، آسمان و به ویژه در قلوب مردم ایران اسلامی و کشور‌های آزاده و مقاوم جهان بی‌نظیر است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با برشماری اقدامات محرومیت‌زدایی این قرارگاه در بخش‌های مهندسی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم کم بضاعت مالی و روستانشینان نوار مرزی خاطرنشان کرد: آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان خوزستان، اعزام گروه‌های متخصص پزشکی و مداوای بیش از ۲۰ هزار نفر از بیماران، فنس‌کشی نخیلات، واگذاری بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی، ساخت و اهدای ۱۰ دستگاه بالابر نخل، بازسازی ۱۰۰ مسجد در جدار مرزی، ساخت ۴۰۰ باب منزل مسکونی در شهر‌های آبادان و خرمشهر، واگذاری ۳۰ دستگاه آب شیرین‌کن از جمله فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا است.

در پایان این دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یادمان پایگاه منتظران شهادت و کارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا بازدید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: