April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۱۷
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

تفاهم‌نامه مشترک دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر تهران) با حضور هاشم آقازاده، رئیس این دانشکده و حسین اسلامی، رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، با هدف بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌های طرفین امضا شد.

این تفاهم‌نامه با هدف بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت‌های علمی تحقیقاتی، ایجاد هم‌افزایی بر محور جهاد علمی، تربیت سرمایه انسانیِ پژوهشگر و فناور، کارآفرینی و نیز در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کار‌های فناورانه منعقد شد.

همکاری در حوزه‌های طراحی و برگزاری آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی کاربردی، آموزش‌های میان‌مدت تخصصی کاربردی (MBA/DBA)، آموزش‌های مجازی تخصصی (آنلاین - آفلاین)، آموزش‌های بین‌المللی تخصصی کاربردی در زمینه سرمایه‌گذاری نوآوری و ارزش‌آفرینی در امور تجارت و مالیه از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۷ ماده و به‌مدت ۴ سال قابل اجرا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: