April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۲۱
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
مدیر امور برق ایرانشهر گفت: باد و باران طی چند روز اخیر باعث خسارت حدود ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به شبکه توزیع برق این منطقه شد.

باد و باران بیش از ۴۷ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق ایرانشهر خسارت زد

ابراهیم سلیمانی اظهارکرد: بر اثر این شرایط جوی ۲۶ اصله پایه تیربرق و ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور در شهرستان ایرانشهر دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: با تلاش کارکنان امور برق شهرستان ایرانشهر اکنون شبکه‌های خسارت دیده این شهرستان اصلاح شده است.

مدیر امور برق ایرانشهر بیان کرد: شهروندان گرامی در صورت بروز هرگونه خسارت به شبکه توزیع برق، موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه افزایش دما و به دنبال آن افزایش مصرف برق باعث خسارت به شبکه توزیع برق شده است، افزود: کاهش مصرف برق حتی به اندازه خاموش کردن یک لامپ و کولر به پایداری شبکه برق کمک می‌کند.

خسارت ۱۴ میلیارد ریالی باد و باران در شهرستان سراوان

مدیر امور برق سراوان نیز گفت: باد و باران هفته گذشته در این شهرستان باعث خسارت ۱۴ میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق این منطقه شد.

سمیرا رحمانی اظهارکرد: اصلاح یک کیلومتر شبکه فشار متوسط، اصلاح ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، اصلاح سه مورد کابل فیدر آسیب دیده و احداث ۱۱ اصله پایه از جمله اقدامات مهم انجام شده توسط کارکنان این امور است.

وی ادامه داد: کارکنان امور برق شهرستان سراوان به محض اطلاع از خسارات وارد شده در مناطق مورد نظر حضور یافته و نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه برق اقدام کردند.

مدیر امور برق سراوان گفت: شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و توفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات شبکه برق جدا خودداری و در صورت مشاهده هرگونه حادثه و خاموشی، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق استان) و اپلیکیشن "برق من" اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: