April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۲۸
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: گروه‌های تخصصی جهادی با هدف عارضه‌یابی و موانع زدایی صنایع و واحد‌های تولیدی در استان تشکیل شده است.

تشکیل گروه‌های تخصصی جهادی برای رفع مشکلات صنایع خوزستان

نادر زاهدی نیا گفت: گروه‌های متخصص و جهادی از بین بسیجیان متعهد و با تجریه تشکیل شده که در مناطق مختلف استان نسبت به عارضه یابی و موانع زدایی واحد‌های تولیدی فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان می‌گوید: کلینیک تخصصی صنایع با هدف احیاء و موانع زدایی واحد‌های تولیدی در خوزستان تشکیل شده است.

زاهدی نیا گفت: احیاء فعالیت صنایع کوچک در کنار رونق تولید می‌توانند تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ تامین کنند و سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان اهتمامی ویژه در حمایت از صنایع کوچک دارد.

او می‌گوید: برگزاری جلسات و همایش با صنعتگران و واحد‌های صنعتی، ایجاد قرارگاه‌های راهیان پیشرفت، برگزاری تور‌های صنعتی و بازدید از شهرک‌های صنعتی استان، توسعه کارآفرینی و استقرار دفتر صنعت یار از جمله مهمترین اهداف و برنامه‌های پیشرو برای حمایت از صنایع در استان است.

زاهدی نیا گفت: جلسه‌ای با مدیر شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برگزار کردیم و مصوب شد تا دفتر صنعت یار در این شهرک راه اندازی و مستقر شود و از این طریق ارتباط لازم و مستمر با انجمن ها، اتحادیه‌ها و صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی ایجاد شود.

۲ هزار واحد صنعتی در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ واحد تولیدی غیر فعال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: