May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۶۱۴
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
ارزش پروژه های تعریف شده در مناطق کمتر توسعه یافته (با تشکیل شرکت پروژه های بخش معدن و صنایع معدنی) به 750 هزار میلیارد ریال می رسد.

ارزش 750 هزار میلیارد ریالی پروژه های معدن و صنایع معدنی در مناطق کمتر توسعه یافته

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، کمک به رشد و توسعه مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته از ماموریت‌های ایمیدرو محسوب می‌شود. در برنامه‌ای که برای تحقق ماموریت فوق اجرایی شده، ۱۰ پروژه سرمایه گذاری با مشارکت شرکت‌های معدن و صنایع معدنی تعریف شده است که عمدتا حوزه‌های زنجیره فولاد، مس، نیروگاه و استیل کورد را در برمی گیرد.

از پروژه‌های شاخص در این برنامه ریزی می‌توان به پروژه معادن جانجا با برنامه سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون یورو به منظور تولید ۱۳۰ هزار تن کنسانتره مس و فولاد کردستان به منظور اجرای دو طرح آهن اسفنجی اشاره کرد.

ایمیدرو سرمایه گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار و دارای پتانسیل معدنی را برای هدایت منابع، ایجاد توسعه، اشتغال زایی و تامین امنیت، جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: