April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۶۵۳
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
ساخت و ساز‌ها در روستا‌های بدون طرح هادی به ویژه روستا‌های زیر ۲۰ خانوار مناطق ییلاقی مازندران افزایش یافته است.

روستا‌های زیر ۲۰ خانوار مازندران در تسخیر ویلاها

احمد توکلی سرپرست معاون عمرانی استانداری مازندران در نشست با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، با بیان اینکه ساخت و ساز‌ها در روستا‌های بدون طرح هادی مصوب به ویژه روستا‌های زیر ۲۰ خانوار مناطق ییلاقی استان افزایش یافته است، گفت: روستا‌های فاقد طرح هادی باید تعیین تکلیف شوند.

او افزود: محدوده روستا در روستا‌هایی که قابلیت تصویب طرح هادی ندارند باید مصوب شود تا جلوی ساخت ساز غیر مجاز و خارج از محدوده گرفته شود.

سرپرست معاون عمرانی استانداری مازندران از کمک مالی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: این پشتیبانی مالی جهت کمک به بنیاد مسکن است و در اجرای طرح نیاز به مشارکت در اجرای طرح روستا‌ها است.

توکلی با اشاره به اینکه روستا‌هایی که دوره طرح هادی آن‌ها به اتمام رسیده است، بازخوانی خواهد شد، افزود: درخواست‌های زیادی برای تصویب طرح هادی در روستا‌های فاقد طرح استان وجود دارد و دهیاران روستا‌ها نیز برای اجرای طرح هادی از مشارکت عمومی استفاده کنند.

او از شناسایی مسکن‌های فاقد پروانه و مجوز در مازندران خبر داد و گفت: این واحد‌ها بدون توجه به قوانین ساخته شده اند و با سازندگان غیرمجاز مطابق قوانین برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: