April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تقی پور فعالیت های تاثیر گذار را تشریح کرد
کد خبر: ۳۹۸۷۲۵
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0

رونمایی از نوآوری های جدید به پرداخت

نمایشگاه الکامپ 1402 سرانجام به کار خود پایان داد و شرکت‌های حاضردر این رویداد بسته به نوع هدف‌گذاری خود با مشتریان خرد و کلان، ارتباطی برقرار کردند. نمایشگاه الکامپ در کنار هدف اصلی خود که ارائه محصولات جدید شرکت‌های کوچک و بزرگ در حوزه کامپیوتر و تجارت الکترونیک است، برنامه‌های جانبی دیگری نیز مهیا کرده بود از جمله رویداد "الکامپ تاکز" که بستری برای مدیران شرکت‌های مختلف جهت ارائه چشم‌انداز شرکت‌ها بود.

 


شرکت به پرداخت ملت به عنوان یکی از بازیگران اصلی نظام پرداخت کشور، از جمله شرکت‌هایی بود که در رویداد الکامپ تاکز شرکت کرد. محمد مهدی تقی پور مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در این رویداد، چشم‌انداز و راهکارهای اختصاصی شرکت به پرداخت ملت برای نظام کارمزدی جدید را تشریح کرد.

 


تقی پور درباره نظام کارمزدی جدید گفت: در نظام کارمزدی جدید دو اتفاق در حال رخ‌دادن است، یکی بحث تعرفه و دومی تغییر رفتار است. در سیستم کارمزد جدید، یک تغییر رفتاری را شاهد هستیم که یک سری از ذی‌نفعان جدید هم باید هزینه‌هایی را پرداخت کنند که یکی از بازیگران اصلی در این شبکه پذیرندگان هستند. الان که پذیرنده باید بابت خدمت پول پرداخت کند، طبیعتاً انتظار هم خواهد داشت.

 

 


وی در خصوص دو نکته‌ای که در نظام کارمزدی جدید به آن اشاره نشده گفت: پذیرنده قرار است هزینه‌ای بابت خدمات پرداخت پرداخت کند. یک نکته اینکه انتظار گرفتن خدمات بهتر دارد یعنی باید دسترس‌پذیری سرورهای خود را بهتر کنیم و نکته دوم تمایز شرکت‌های مختلف پرداخت در ارائه سرویس‌های پرداخت است.

 


مدیرعامل به پرداخت ملت با تقسیم کردن پذیرندگان در نظام کارمزدی جدید بیان کرد: یک سری پذیرندگان خرد داریم که شامل برخی صنوف و پذیرندگانی می‌شوند که به‌صورت انفرادی فعالیت دارند. یک سری پذیرندگانی هم داریم که می‌توانیم آنها دسته‌بندی کنیم مثل شرکت‌های اینترنتی که درست است به ظاهر یک شرکت‌ هستند؛ اما حجم بالایی از تراکنش را دارند که این شرکت‌ها هم در قالب یک شرکت به‌تنهایی و هم در قالب صنف خود اهمیت دارند.

 


وی با تاکید بر اینکه در این موضوع باید یک سری راهکارهای شخصی‌سازی‌شده اراده بدهیم گفت: در روش کلاسیکی که پیش‌ازاین ارائه می‌دادیم، برای صنوف مختلف شرکت به‌پرداخت ابزار مختلفی تولید کرده و در حوزه سلامت، کیوسک‌های متصل به سیستم‌های HIS بیمارستان‌ها را آماده کردیم. همچنین بحث پرداخت در داروخانه‌ها را داریم که رفتار جدیدی در داروخانه‌ها در حال شکل‌گیری است و پرداخت با کیوسک داروخانه‌ها را به سمتی می‌برد که از استخدام صندوقدار بی‌نیاز شوند.

 


تقی پور درباره خدمات و راهکارهای اختصاصی شرکت به پرداخت ملت در نظام کار مزدی جدید گفت: در حوزه سوپرمارکت، بحث اتصال ترازو به پایانه پوز را داشتیم، یک سری صندوق‌های فروشگاهی بود که به سیستم به پرداخت متصل می‌شد و بحث بارکدخوان‌ها بود و بحث دیگر پیش پرینتری بود که به صنوف می‌دادیم.

 

بیشتر بخوانید:

به‌پرداخت بدنبال مطرح کردن ایده‌های جدید(+فیلم)


وی با اعلام اینکه در پروژه‌های دولتی هم پروژه فارا یا بحث کالابرگ را داریم گفت: کالابرگ یک راه‌حل کاملاً اختصاصی است که با همکاری وزارت رفاه در حال انجام است که یارانه‌های اعتباری را بر روی پوز‌های (کارت‌خوان) PSP اجرایی می‌کند؛ یعنی کارت‌خوانی که به مشتری خود می‌دهیم، سرویس پرداخت را ارائه می‌دهد و از طرفی هم روی شبکه غیرنقدی و اعتباری کالابرگ در حال کار است. این یک سرویس ارزش‌افزوده‌ای است که روی دستگاه‌های به پرداخت پیاده‌سازی شده است.

 


مدیرعامل به پرداخت گفت: بحث بعد سرویس خرید اعتباری است که الان خیلی از شرکت‌ها باتوجه‌ به رفتار جدید بازار، روی بحث‌های اعتباری علاقه دارند این سرویس‌ها را روی پوزها و کارت‌خوان‌های هوشمند اندرویدی بگیرند که در به پرداخت تولید می‌کنیم.

 


تقی پور ابراز امیدواری کرد که شرکت به پرداخت بتواند نوآوری‌های خود را آن‌چنان که تا الان در صنعت داشته، با ابزارهای شخصی‌سازی شده که برای پذیرندگان تولید کرده، ادامه بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: