April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت زیر ساخت امن بهسازان فردا تشریح کرد
کد خبر: ۳۹۸۷۸۳
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
0
مدیرعامل زیرساخت امن خدمات تراکنشی گفت: با توجه به اینکه داده‌های مهمی در مراکز داده بانک‌ها ذخیره شده، امنیت از اهمیت بالایی برای بانک‌ها برخوردار است.

اهمیت زیر ساخت امن خدمات تراکنشی در نظام پرداخت (+فیلم)

یکی از حوزه‌های مهم در تجارت الکترونیک مسئله زیرساخت و امنیت سیستم‌های پرداخت است. شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه امنیت شبکه‌های پرداخت و با ارائه محصولات شرکت از تولیدات آینده شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی رونمایی کرد.

 

رسول قربانی با معرفی شرکت هلدینگ بهسازان فردا به تشریح ماموریت های این شرکت پرداخت و گفت: شرکت هلدینگ بهسازان فردا شامل شرکت‌های زیرساخت امن خدمات تراکنشی، به پرداخت، بهسازان ملت، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، مهندسی نرم افزار شقایق و مهندسی سیستم یاس ارغوانی است.

 

وی با تاکید بر اینکه شش شرکتی که زیرمجموعه‌ هلدینگ بهسازان فردا هستند، هر کدام ماموریت تعریف شده ای دارند گفت: شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی تنها شرکتی است که در حوزه زیرساخت کار می‌کند.

 

مدیرعامل زیرساخت امن خدمات تراکنشی با تاکید بر اینکه تمام زیرساخت‌های بانکی، مراکز داده و شبکه سرور‌ها با طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی شرکت زیرساخت است گفت: شرکت‌های دیگر هلدینگ بهسازان فردا در حوزه‌ اپلیکیشن کار می‌کنند، سامانه‌های بانکی را توسعه می‌دهند و راه‌اندازی می‌کنند و سرویس‌های آنلاین راه‌اندازی می‌کنند، ولی راهبری و میزبانی سرویس‌ها در مراکز داده‌ای است که در شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی انجام می‌دهیم.

 

وی با اعلام اینکه شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در سال 1390 تأسیس شد گفت: این شرکت 12 سال است که خدمات آی‌.تی و زیرساختی ارایه می‌دهد.

 

قربانی با اشاره به اینکه شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در چهار حوزه اصلی خدمات ارایه می‌دهد گفت: حوزه اول زیرساخت فیزیکی مراکز داده است که شامل طراحی و ساخت مرکز داده می شود و شرکت زیرساخت هم برای بانک هم برای سازمان‌های بیرونی این کار را انجام می‌دهد.

 

وی خدمت دوم را طراحی و توسعه شبکه اعلام کرد و گفت: خدمت سوم زیرساخت داخلی و اجزای مرکز داده است که شامل سرور‌ها، سوییچ‌ها و اجزای مراکز داده می شود.

 

 

مدیرعامل زیرساخت امن خدمات تراکنشی خدمت چهارم را بخش امنیت اعلام کرد و گفت: امنیت بحث خیلی مهمی است و با توجه به اینکه داده‌های مهمی در مراکز داده بانک‌ها ذخیره شده، امنیت از اهمیت بالایی برای بانک‌ها برخوردار است و قاعدتاً باید از این دارایی‌های اطلاعاتی حفاظت شود.

 

 وی از برنامه های شرکت در بخش امنیت خبر داد و گفت: برای شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی برنامه‌ریزی کردیم و چند مورد از محصولاتمان را امسال به بهره‌برداری می رسانیم که البته امیدواریم تا انتهای سال به بهره‌برداری برسد.

 

قربانی با اعلام اینکه دو محصولات همین الان به بهره‌برداری رسیده گفت: یک محصول، اینترنت امن است که این سرویس را برای برخی از سازمان‌ها پیاده‌سازی کردیم و ارایه می‌دهیم. اینترنت امن راهکاری است تا ریسک‌هایی که از طریق امنیت به مجموعه شرکت‌ها یا از طریق اینترنت منتقل می‌شود را کاهش می‌دهد و نزدیک به صفر می‌کند. محصول دیگر محصول اتومیشن نت ورک است که طراحی نرم‌افزاری است که تعدادی از همکاران فنی یک محصولی را تولید کردند که پیکربندی و نگهداری شبکه را خیلی راحت‌تر انجام می‌دهد.

 

وی با اعلام اینکه تا آخر سال قصد داریم محصولی بومی تولید کنیم گفت: این محصول بومی را برنامه‌ریزی کردیم و‌ امیدواریم تا آخر سال بتوانیم به مرحله تولید برسانیم.

 

مدیرعامل زیرساخت امن خدمات تراکنشی با اشاره به اینکه مبحث کلود هم یکی از مباحثی است که امسال برنامه‌ریزی کردیم گفت: قبل از این شرکت زیرساخت روی مبحث کلود برنامه‌ریزی و زیرساخت آن را ایجاد کرده، اما کلود سطوح مختلفی دارد.

 

وی به تعریفی کلی از کلود پرداخت و گفت: کلود بدین صورت است که اگر فردی بخواهد سرویس مستقلی به عنوان سرویس آن‌پرمیس و این‌هاوس برای خود ارایه بدهد، شناسایی و برای خود ایجاد می‌کند.

 

قربانی گفت: زمانی می‌توانید به صورتی یک پلتفرم زیرساخت مجازی ایجاد کنید و سرور مجازی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهید که این سرویس را از سال قبل در شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی داشتیم و بنا داریم یک مرحله جلوتر که سرویس پلتفرم سرویس است را پیاده‌سازی کنیم تا بتوانیم یک لایه جدیدتر از لایه ابری را پیاده‌سازی و بهره‌برداری کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: