کد خبر: ۳۹۸۸۱۵
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به کارکنان این سازمان، خواستار افزایش بیش از پیشِ تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت شد.

به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در جلسه هم‌اندیشی دکتر زینعلی، مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان و معاونین ایشان با رئیس شعبه گرگان بیمه دانا که در محل سالن کنفرانس این اداره‌کل برگزار شد، دکتر زینعلی ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از قرارداد موجود و اعلام رضایتمندی از خدمات ارائه شده، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد بیش از گذشته به منظور افزایش رفاه حداکثری بیمه‌شدگان این استان شد.
میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان بیمه دانا نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد شعبه در زمینه میزان معرفی‌نامه‌های صادره و مبلغ خسارت پرداختی در حوزه درمان به بیمه‌شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان از شروع قرارداد تاکنون پرداخت و ضمن اشاره به لزوم مراجعه بیمه‌شدگان به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شعبه، خواستار تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص نزد شرکت متبوع شد.
در پایان جلسه نیز، حاضرین به بیان دغدغه‌ها، پیشنهادات و سئوالات خود در خصوص قرارداد بیمه درمان تکمیلی منعقد شده با شرکت بیمه دانا پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: