May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۹۱۷
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
رییس‌جمهور در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید هند بر تسریع در اجرای پروژه مشترک توسعه بندر چابهار تاکید کرد.

تاکید رییسی بر تسریع در اجرای پروژه مشترک توسعه بندر چابهار

سید ابراهیم رئیسی در مراسم دریافت استوارنامه «رودرا گائوراو شرست» سفیر جدید جمهوری هند، روابط ایران و هند را دارای قدمت تاریخی و تمدنی دانست و گفت: ما برای توسعه روابط با هم در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری و فرهنگی، مانع و محدودیتی نداریم.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه مشترک توسعه بندر چابهار میان دو کشور از سفیر جدید جمهوری هند خواست این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

«رودرا گائوراو شرست» سفیر جدید جمهوری هند نیز ضمن تبریک عضویت رسمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگ‌های همزمان با ریاست کشورش بر این سازمان، با بیان اینکه دولت هند عمیقاً معتقد است سطح فعلی تعاملات سیاسی و اقتصادی دو کشور در اندازه ظرفیت‌های موجود متقابل نیست، گفت: ماموریت دارم توسعه روابط دو کشور را تا رسیدن به سطح مطلوب و شایسته دنبال کنم و در این زمینه تمام توان خود را به کار خواهم گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: