April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۰۱
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳

در این پاویون که با همکاری صندوق نوآوری و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه‌های مرتبط نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ می‌پردازند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، شرکت‌های ایرانی می‌توانند در رویداد استارت‌آپی «نورث استار» حضور پیدا کرده و دستاورد‌های خود را ارائه کنند.

نمایشگاه جیتکس (GITEX)، از نمایشگاه‌های پیشرو منطقه برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر و محلی برای نمایش جدیدترین دستاورد‌های استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری‌های ابری و کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین‌تک، فناوری‌های تلکام و سایر حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ تماس بگیرند.

آخرین مهلت پیش ثبت‌نام۳۰ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: