کد خبر: ۳۹۹۰۰۳
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
پست‌چین این امکان را فراهم کرده تا در صورت علاقه‌مندی شما به یک موضوع خاص، کاربر را با کانال‌های فعال و پرطرفدار هر دسته‌بندی در سروش‌پلاس آشنا کند.

آشنا شدن با کانال های فعال و پرطرفدار توسط پست‌چین

در سال‌های اخیر، رشد و توسعه سریع تکنولوژی افراد را با بمباران اخبار و اطلاعات مواجه کرده‌است؛ این روند موجب بالا رفتن حجم اطلاعات ورودی به زندگی روزمره ما شد و علاوه بر اضافه شدن بار روانی و استرس، باعث شد تا حفظ تمرکز برای انجام کار‌های روزمره به نظر کار دشواری باشد. دور نگه داشتن خود از هیاهوی اطلاعاتی چالش کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه تکنولوژی است.
بر اساس آخرین آمار‌ها در دنیای دیجیتال امروز، افراد به‌طور روزانه ۴۶ نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند؛ یا به معنای دیگر، نوتیفیکیشن‌ها روزانه و به‌طور میانگین ما را ۴۶ بار دچار حواس‌پرتی می‌کنند. گفته شده هر بار تلاش برای متمرکز شدن، ۲۳ دقیقه به طول می‌انجامد؛ یعنی چیزی در حدود ۱۰۵۸ ساعت!
راهکار‌هایی برای این مشکل ارائه شده‌است؛ به جای این‌که روزانه صد‌ها نوتیفیکیشن درباره موضوعاتی که هیچ علاقه‌ای به آن‌ها نداریم، دریافت کنیم، می‌توانیم از ابزار‌هایی استفاده کنیم که محتوای مورد نیاز و مورد علاقه افراد را به نحوی ساده و فشرده در اختیار آن‌ها گذاشته و از هدر رفت زمان و انرژی ما جلوگیری کند.
راهکار ما برای این مشکل پست‌چین سروش‌پلاس است.

پست‌چین، سرویس محبوب سروش‌پلاس که مدتی بود به دلیل تغییرات زیرساختی در مهاجرت به نسل جدید این پیام‌رسان موقتا غیرفعال شده بود بار دیگر در دسترس کاربران سروش‌پلاس قرار گرفت. پست‌چین، برای دست‌چین کردن محتوای منتشرشده در کانال‌های محتوایی و فروشگاهی این پیام‌رسان، طراحی و ارائه شده تا کاربران بتوانند محبوب‌ترین و مهم‌ترین محتوای کانال‌های موردعلاقه‌ی خود را با خیال آسوده و در یک نگاه دنبال کنند. در ابتدای ورود به پست‌چین سروش‌پلاس، می‌توانید با انتخاب موضوعات مورد علاقه خود از میان دسته‌بندی‌های ارائه شده، به محتوای کانال‌های منتخب سروش‌پلاس در دسته‌بندی مربوطه دسترسی پیدا کنید؛ به علاوه از آن‌جا که پست‌چین سروش‌پلاس برای کاربران شخصی‌سازی شده، اجازه ورود اخبار و مطالب غیر مرتبط به صفحه شخصی شما را نخواهد داد.

کاربران همواره می‌توانند با استفاده از دکمه کوچک بالای صفحه پست‌چین و با تغییر موضوعات و دسته‌بندی‌های مورد علاقه خود، مانند اخبار و سیاست، ورزش، سبک زندگی، سرگرمی، موسیقی، کودکانه و مانند این، الگوریتم پست‌چین را تغییر داده و از محتوای دل‌خواه خود لذت ببرند.

پست‌چین این امکان را فراهم کرده تا در صورت علاقه‌مندی شما به یک موضوع خاص، کاربر را با کانال‌های فعال و پرطرفدار هر دسته‌بندی در سروش‌پلاس آشنا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: