April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۲۳
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
کارشناس فوتبال گفت: اسم‌ها در نقل و انتقالات جابه جا می‌شوند و بعد باید منتظر عملکرد تیم‌ها در مسابقات باشیم.

سید صالحی: دلالان در فضای مجازی قیمت بازیکنان را بالا می برند

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: خیلی از تیم‌ها بودند در زمان نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی گرفتند، اما در شرایط بازی نتوانستند عملکرد مناسب را داشته باشند. تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور نفراتی را جذب کردند، اما باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم که نفراتی که آمدند در نهایت می‌توانند آن شرایط ایده آل را در تیم جدید خود داشته باشند. خیلی از بازیکنان وقتی تیم خود را عوض می‌کنند شرایط لازم را ندارند و آن بازی که در تیم قبلی خود انجام داده بودند را نتوانستند خودشان را با شرایط تیم جدید وفق بدهند. باید صبر کنیم تا بازی‌ها شروع شود و آن موقع می‌توانیم بگوییم عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات موفق بوده یا نه!
محمد عمری از بازیکنان جدید پرسپولیس عیارش بهتر بود

او ادامه داد: خیلی از بازیکنان در تیم‌های بزرگ جابه جا می‌شوند، اما نمی‌توانند آن شرایط ایده آل را پیدا کنند و نمونه‌های مختلفی را داشتیم و باید منتظر باشیم. پارسال مشاهده کردیم که محمد عمری که از آکادمی باشگاه پرسپولیس آمده بود، عیارش از خیلی از بازیکنان که گرفته بودند بهتر بود. بازیکنان جوانی هم به تیم‌های دیگر اضافه می‌شوند و اسم و رسم ندارند، اما فردا روز می‌توانند در لیگ عملکرد خوبی داشته باشند و بار یک تیم را به دوش بکشند. به هر حال در این نقل و انتقالات اسم‌ها جابه جا می‌شوند و بعد باید منتظر باشیم تا ببینیم عملکردشان در مسابقات و در بازی‌ها به چه صورت است و آن موقع می‌توانیم نظر بدهیم این تیم مدیریتی شان توانسته موفق شود یا نه!
عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات به تفکرات و سیستم مربیان برمی گردد

سید صالحی درباره اینکه کدامیک از تیم‌ها در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته است، گفت: ما باید ببینیم که تفکرات مریبان چه چیزی است؟ الان مورایس سرمربی سپاهان با وجود اینکه شهریار مغانلو را داشته است، اما رضا اسدی، رضا شکاری، عیسی آل کثیر و کاوه رضایی را به خدمت گرفته است و باید ببینیم تفکرات این مربی براساس نفراتی که دارد و سیستمی که می‌خواهد بازی کند چه چیزی است؟ همه این مسائل برمی گردد به تفکرات و سیستمی که مربیان در بازی‌ها به کار بگیرند و باید منتظر لیگ باشیم تا وضعیت ببینیم به چه صورت می‌شود.
قیمت‌های بالا به فضای ملتهب نقل و انتقالاتی برمی گردد

کارشناس فوتبال درباره قیمت بالا در بازار نقل و انتقالات را چطور می‌بینید؟ دلالان در فضای مجازی باعث می‌شوند که قیمت‌ها بالا برود و بازیکنانی که کیفیت بالایی نداشتند، اما با قیمت‌های بالا جابه جا می‌شوند و همه این‌ها به این فضای ملتهب نقل و انتقالاتی برمی گردد. مخصوصا به هواداران تیم‌های بزرگ در فضای مجازی فشار می‌آورند و آن‌ها هم مدیرعامل باشگاه‌ها را تحت فشار می‌گذارند و بدتر از آن تصمیماتی گرفته می‌شود که عاقلانه نیست و باعث می‌شود که قیمت‌ها بالا برود. در نهایت تیم‌هایی که از لحاظ مالی شرایط ایده آل ندارند مدیرعامل برای اینکه بتواند دل هوادار را به دست آورد هر رقمی را می‌بندد و حالا بازیکن باید دنبال پولش بگردد. به نظرم باید نظارت و نگاه بیشتری روی بازار نقل و انتقالات شود.
سقف قرارداد معنی ندارد

سید صالحی درباره سقف بودجه‌ای که برای باشگاه‌ها در نظر گرفتند، گفت: سقف قرارداد زمانی جواب می‌دهد که همه مالکان و مدیرعامل باشگاه‌ها با هم متحد باشند یعنی اجازه ندهند قیمتی جابه جا شود و بازارگرمی صورت بگیرد. این‌ها همه به یک اساسنامه برمی گردد که باید در بازار نقل و انتقالات باشد که این اتفاق کمتر در فوتبال ما رخ می‌دهد و اصلا این سقف قرارداد معنی ندارد مگر اینکه همه تیم‌ها متحد شوند و از یک چارچوب پیروی کنند. هر زمان که توانستند از این چارچوب پیروی کنند فوتبال ما شکل گرفته و سرو سامان می‌گیرد وگرنه این کار را انجام ندهند فقط در حد حرف می‌ماند.
امتیاز گیری در بازی‌های او ل برای تیم‌ها مثمر ثمر است

او درباره قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و سوم فوتبال گفت: شما همیشه وارد مسابقات می‌شوید بازی‌های اول خیلی مهم است و طبیعتا تیم‌ها در فصل آماده سازی هستند و یکسری از تیم‌ها بازی اول برایشان اهمیت دارد و امتیاز گرفتن برای تیم‌ها در بازی اول مثمرثمر است باید منتظر باشید کدام تیم‌ها شرایط لازم را دارند. البته همه تیم‌ها قابل احترام هستند و شما نمی‌توانید بگویید که از همین الان یک تیم ضعیف است. البته بنا به سال‌های گذشته تیم‌های سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی بودند که همیشه هوادار داشتند و مدعی هستند و بازی هایشان حساسیت بیشتری دارد، اما تا فصل شروع نشود نمی‌توانیم بگوییم که کدام تیم شرایط ایده آلی دارد و می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد و عملکرد خوبی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: