طی حکمی از سوی عباس علی‌آبادی؛
کد خبر: ۳۹۹۰۹۶
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی «محمدرضا موثق‌نیا» را به‌عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی کرد.

سرپرست ایمیدرو منصوب شد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «امیر خرمی‌شاد» رئیس پیشین هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، طی حکمی «محمدرضا موثق‌نیا» را به‌عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی کرد. در حکم وزیر صمت خطاب به سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کار‌ها کوشا باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

«محمدرضا موثق‌نیا» دانش‌آموخته رشته‌های مکانیک و صنایع از دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف است که اخذ رتبه ۲ ابتکار در جشنواره سیزدهم خوارزمی را هم در کارنامه علمی خود دارد.

سوابق مدیریتی

سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، پیش از این سمت‌هایی از جمله مدیریت راهبردی در صنایع زیرساختی در بخش‌های دولتی و خصوصی، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مکران، رئیس هیات مدیره آلومینیوم المهدی، عضو هیات مدیره شرکت واگن پارس، نایب رئیس هیات مدیره نفت بهران و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی مارون را برعهده داشته است.

منبع: شاتا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: