کد خبر: ۳۹۹۲۶۴
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
توانمندی های 5 شرکت دانش بنیان زنجیره آهن و فولاد، امروز در رویداد همرسانی «دایان 7» ارائه شد.

معرفی توانمندی های 5 شرکت دانش بنیان زنجیره آهن و فولاد

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، رویداد همرسانی دایان ۷ با هدف توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش بنیان زنجیره آهن و فولاد با حضور تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان، در سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار شد. در این رویداد محمد رضا موثقی نیا سرپرست هیات عامل ایمیدرو و تعدادی از مدیران سازمان حضور داشتند.

در این مراسم، شرکت‌های دانش بنیان زنجیره آهن و فولاد انتخاب شده در بخش داوری رویداد دایان ۷، به معرفی شرکت، ارائه توانمندی‌ها و تولیدات و خدمات خود پرداختند.


تولید انواع رولیک‌ها و غلطک‌های نوار نقاله

نرجس السادات رضوی، مدیرعامل شرکت کاوش انرژی ایرانیان گفت: این شرکت به تولید تجهیزات و ملزومات سیستم‌های انتقال مواد زنجیره فولاد، مس، کارخانه‌های خردایش معدنی و ... می‌پردازد.

وی افزود: بخشی از محصولات این شرکت شامل انواع رولیک‌ها و غلطک‌های نوار نقاله است.


ساخت سامانه مانیتورینگ هوشمند طا‌ها پایش

انوشیروان فرشیدیان فر، مدیرعامل شرکت پژوهشی و صنعتی طا‌ها قالب توس با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته صنایع فولاد و مس تصریح کرد: محصولات این شرکت مشتمل بر تولید انواع مبدل‌های صفحه‌ای واشردار، نیمه جوشی و جوشی، بازسازی و خدمات لیزر سیستم‌های آب شیرین کن و تصفیه پساب تقطیر غشایی و RO است.

وی ادامه داد: روتاری کاتر سیستم‌های پلتایزینگ، نمگیر‌های تیغه ای، کمیکال واش (CIP)، سیستم‌های سرمایشی تبرید تبخیری طا‌ها مدیا و نیز ساخت اسکرو، چرخنده، شافت و سامانه مانیتورینگ هوشمند طا‌ها پایش، بخش دیگری از محصولات شرکت طا‌ها قالب توس است.


ساخت پایلوت گندله سازی

حسین مظاهری، مدیرعامل شرکت پایا صنعت سما به عنوان شرکت دانش بنیان نوپا در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی صنعت فولاد گفت: محصولات و خدمات این شرکت شامل پایلوت پلنت گندله سازی، دیسک میل، تست استحکام گندله پخته و تست استحکام گندله خام است.

وی ادامه داد: از دیگر محصولات و خدمات شرکت یادشده، انواع نمونه گیر‌های اتوماتیک گندله و آهن اسفنجی، نمونه گیر‌های سنگ شکن، سیکلوسایزر، ایرجت و هات پلیت است.


تولید آهن اسفنجی از ضایعات صنایع فولاد

حسن نوری، مدیرعامل شرکت پارس تکین آهن دانش بنیه در این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید آهن اسفنجی از سال ۱۳۹۱ در مقیاس آزمایشگاهی شروع کرد و موفق به ثبت اختراعات متنوعی در این زمینه شد، گفت: از جمله این نوآوری ها، تولید محصول در مقیاس نیمه صنعتی است.

وی ادامه داد: در این طرح، از انواع منابع اکسیدی به خصوص ضایعات صنایع فولاد (پوسته اکسیدی، نرمه گندله و ...)، آهن اسفنجی با کیفیت تولید می‌شود که مزایای بسیاری برای کارخانجات تولید شمش فولاد دارد. درصد ذوب دهی بالای محصول، میزان فسفر و گوگرد استاندارد و درصد کربن پایین، از جمله ویژگی‌های مثبت کیفیت محصول تولیدی آن است.


ارائه خدمات فرمولاسیون و تامین محصولات آزمایشگاهی

نوید طاهری، مدیرعامل شرکت فناور رایان شیمی شریف با بیان اینکه این شرکت خدمات فرمولاسیون، تامین و تولید مواد اولیه پیشرفته و محصولات نهایی در حوزه آب و انرژی ارائه می‌دهد، اذعان کرد: حوزه این شرکت تحقیقاتی، صنایع فولاد، نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی است.

وی ادامه داد: خدمات این شرکت شامل آزمون‌های سرعت خوردگی، سختی آب، ضد رسوب و قلیائیت آب و نیز تولید و تامین مواد اولیه تولید شده در آزمایشگاه برای حوزه‌های مذکور است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: